[Thelug] [Fwd: Re: Katastatiko ktl ktl]

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 25 17:09:59 EEST 2009

SOKRATES ARGYRIOU wrote:

 > Εγω θα σε συνιστουσα να μαθεις να φερεσαι και φυσικά πρέπει να
μάθεις, οτι αλλο ο γραπτος και αλλος ο προφορικός λόγος.

Αυτο καλυτερα να το πεις σ'αυτον που εγραψε το καταστατικο σας. Και
δωστου μαζι τη γραμματικη του Τριανταφυλλιδη και το συντακτικο του
Τζαρτζανου. Θα τα χρειαστει.

 > Απο τα γραφώμενα σου ολο αυτο τον καιρό καταλαβαινω το επιπεδο
μόρφωσης σου.

Το επιπεδο μορφωσης μου μου επιτρεπει να χρησιμοποιω λεξεις οπως
"νταβατζης" και "καυλα", χωρις να προσποιουμαι οτι ντρεπομαι μηπως με
χαρακτηρισει αμορφωτο κανενας κομπλεξικος.