[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Tue Aug 25 16:50:24 EEST 2009

Αφήστε τα λόγια. Εφ'οσον ειστε πρόεδρος ενός συλλόγυ και βγάλατε στην λίστα
θεμάτων συζήτησης την συγκεκριμένη συνάντηση ειστε υποχρεωμένος να
απαντήσετε σε εμένα τον ασχετο  και σε αλλους που σας διαβάζουν για το θέμα
που σας εχουν ρωτήσει 2 ατομα. Πάλι δεν αναφέρατε τιποτα. Καλή η τακτική
σας.

Στις 25 Αύγουστος 2009 4:38 μμ, ο χρήστης nikos roussos <nikos at autoverse.net

P Think before you print.
Argyriou Sokrates