[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

Apostolos Kritikos akritiko at gmail.com
Tue Aug 25 16:49:29 EEST 2009

Κατ' αρχάς συγνώμη που παρεμβαίνω σε προσωπική διαμάχη (κανονικά δε με
αφορά) αλλά έχει πιαστεί το δάχτυλό μου να σβήνω e-mails από χθες. Για
να προλάβω το "άμα δε σ' αρέσει εγκατέλειψε τη λίστα", ναι, προφανώς θα
το κάνω αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση αλλά πριν από αυτό ήθελα να ρωτήσω:

*Δεν ενοχλεί κανέναν άλλον αυτή η ανούσια ανταλλαγή ευφυολογημάτων
μεταξύ συγκεκριμένων ατόμων;* Υπάρχουν προσωπικά e-mails για αυτή τη
δουλειά ενώ αν αναζητάτε δημόσια διαμάχη κάντε το μέσω twitter (ίσως η
αισθητή μείωση followers να σας δείξει ότι είναι κουραστικό).

Οι προσωπικές διαμάχες εν γένει έχουν πλάκα αλλά μετά τα πρώτα 10
μηνύματα αρχίζουν οι επαναλήψεις και οι ατάκες δεν έχουν πια πλάκα.Δεν
παρακολούθησα όλο το thread (γιατί στάθηκε αδύνατο να διαβάσω 100 emails
μέσα σε μία ημέρα) αλλά από την διαδικασία άνοιγμα - διαγραφή μου έχουν
μείνει πολλά %LUG keywords, TheLUG, HELLUG, GreekLUG.

Είτε πρόκειται για σύλλογο είτε όχι, άπαντες κρίνεστε από την προσφορά
σας προς τα έξω. Επιχειρήματα που έχουν σαν βάση το μέγεθος (σε
ανθρώπους, σοβαρότητα, κλπ.) γίνονται αποδεκτά μέχρι την αυλή του δημοτικού.

Το reply μου είναι message oriented, το επέλεξα επειδή έχει ωφέλιμη
πληροφορία για αυτόν που δεν ενδιαφέρεται να καυγαδίσει ακριβώς 0 (και
αναφέρομαι όχι μόνον στους δύο συμμετέχοντες αλλά και σε όποιον άλλο
γράφει παρόμοια).

Επομένως, παράκληση προς όλους. Σταματήστε τα ανούσια flames. Αν θέλετε
να βρίσετε, κάντε το σε προσωπικό επίπεδο ή μετρήστε από μέσα σας μέχρι
το 10. Μπορεί να σας περάσει και να μας κάνετε ευτυχισμένους.

Α.Κ.

ΥΓ: Μέχρι να απαντήσω, ήρθαν άλλα 9 μηνύματα! Αρχίζω να αναρωτιέμαι
μήπως υπάρχει αμοιβή ανά email
ΥΓ2: Γιατί είναι κακός ένας σύλλογος νοτιοαφρικανων αντιπαλων της
Microsoft; Εδώ εσείς είστε όλοι σε συλλόγους χρηστών linux και κοντεύετε
να σφαχτείτε!

O/H Christos Ricudis έγραψε:

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4365 (20090825) __________

http://www.eset.com