[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Tue Aug 25 13:56:57 EEST 2009

2009/8/25 Tsabolov Sergey <econlab at uom.gr>

> Εάν ξέρεις να διαβάζεις και μάλλον ξέρεις θα πρέπει να διαβάσεις και το
> παρακάτω
> *ΑΡΘΡΟ 38 *
> Το GREEKlug ίσταται μακράν της πολιτικής, απαγορευομένης απολύτως κάθε
> άμεσης ανάμειξης. To GREEKlug αποτελεί τη φυσική εξέλιξη της ομάδας
> φίλων και χρηστών Linux Θεσσαλονίκης (πιο ευρύτερα γνωστής ως THEL.U.G.)
> που αποτελούσε μία από τις παλιότερες, αν όχι την παλιότερη ομάδα φίλων
> Linux της Ελλάδας.

Γυρνάς και μου λες ότι το GreekLUG αποτελεί τη φυσική εξέλιξη της ομάδας
φίλων χρηστών Linux Θεσσαλονίκης (πιο ευρύτερα γνωστής ως THEL.U.G.) και
μερικά posts ποιο πάνω μου λες εσύ ο ίδιος ότι ειδοποιήθηκαν μόνο τα
ιδρυτικά μέλη. Ωραία δημοκρατία και διαφάνεια.

> [...]
> αυτό που κάνουμε .
> Το αν φάμε τα μούτρα μας η όχι όπως κάποιος ανέφερε είναι δικό μας
> πρόβλημα και όχι κουτάλι άλλα μία μεγάλη κουτάλα θα πάρουμε όπως στο
> στρατό όταν μαγειρεύουν φαγητό θα έχουμε .
>
> Και αυτό θα είναι τελευταίο μου μήνυμα σε αυτή την λίστα , έχω βαρεθεί
> να διαβάζω μ@@@@ες που γράφουν ορισμένοι να δημιουργήσουν εντυπώσεις και
> απλά όταν δεν έχουν να κάνουν κάτι ποιο σημαντικό από ότι να γράφουν ότι
> του κατεβαίνει στο κεφαλή .
>
> Υπάρχει μία νέα λίστα και πλέων θα υπάρχουμε εκεί αν θέλετε ελάτε , αν

Ποια νέα λίστα Σέργιο;

> [...]
> ενδιαφέρει είναι νασυνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα ο thelug, δηλαδή η
> κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ τηςθεσσαλονίκης. και απ' ότι φαίνεται θα το κάνει. υπάρχει
> άλλωστε η παρούσαλίστα για να μπορεί να συντονίζεται. και το γεγονός πως το
> greeklug δεν εκρινεσκόπιμο να ενημερώσει την παρούσα λίστα για τη δημιουργία
> συλλογου συνηγορείπως το thelug είνα κάτι το ανεξάρτητο που θα συνεχίσει να
> υπάρχει.
> διαβάσετεπροσεκτικά το πρώτο μου mail (και τον τίτλο του παρόντος) θα
> καταλάβετε πως τοθέμα του παρόντος thread είναι o thelug και όχι ο greeklug

Christos Bacharakis
cmpahar at gmail.com
http://bacharakis.com