[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Tue Aug 25 10:18:33 EEST 2009

Αγαπητε Κύριε.

Εσεις τι κανατε οταν μάθατε για την δημιουργία του συλλόγου???
Ρωτήσατε για να μάθετε??? Ηρθατε να πληροφορηθήτε????  ΟΧΙ Το μόνο που
κανατε ήταν να γραψετε απαξιωτικά για οτι συνεβαινε. Αυτο μπορώ να το κάνω
και γω ξέρεις. Να σε κρινω χωρις να σε ξέρω. Ετσι γινεται και στην σημερινή
κοιωνία.
Αν λοιπον ηθελες να εισαι σωστος και οταν μιλας δημοσια να εχεις πατημα,
τοτε επρεπε να ερθεις να μαθεις, να πεις τις αντιρήσσεις σου και αν δεν σε
ακουγαμε τοτε να εβγαινες και να εγραφες οτι εγραψες.
Εμεις απλα ειπαμε να σταματησουμε να ειμαστε μπαχαλο. Ειπαμε να βαλουμε
ταξη.  Δεν το θελετε αυτό. Μηπως σας αρεσει ο μεχρι τωρα τροπος που δουλευε
ο thellug????

Και μια ερωτηση??

Ο HELLUG ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΣΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ LUG ΚΑΙ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΛΑ ΤΟΥ????

Στις 25 Αύγουστος 2009 3:19 πμ, ο χρήστης Christos Bacharakis <
cmpahar at gmail.com> έγραψε: