[Thelug] Περι ανακοίνωσης

Effie Mouzeli manjiki at gmail.com
Tue Aug 25 02:49:17 EEST 2009

2009/8/25 SOKRATES ARGYRIOU <sargirio at gmail.com>:

> Στις 25 Αύγουστος 2009 1:12 πμ, ο χρήστης Houtouridis Christos
> <hoo2.ch.pub at gmail.com> έγραψε:

> Μαλλον εισαι πολυ μπαναλ, Χολλυγουντιανο ειναι ενα ολογραμμα στον
> ουρανο απο ενα οικειο ηρεμο ομως προσωπο που σου δινει σιγουρια, φωνη βαθια μπασαριστη
> αλλα καθαρη. Ναφέλες εγχρωμες γυρω του ενω από μεσα θα υπαρχουν αστραπες. Το
> πληθος θα ζητωκραυγαζει. Δεν θα ειναι τιποτα κρυφο. Ολα στο φως.

Μπανάλ είναι να γράφεις στη λίστα λες και γράφεις μυθιστόρημα. Η
ταινία του Χουτουρίδη είναι σαφώς πιο ζωντανή και εντός θέματος.

Μπανάλ είναι όταν δεν έχεις άλλο τρόπο να αμυνθείς να ξεκινάς με
απαντήσεις του τύπου ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΥΡΙΕ ΧΥΖ ΟΤΑΝ <<insert coin>>, μπας
και εκτροχιάσεις την κουβέντα. Οι λίστες δεν είναι
troktiko.blogspot.com

Μπανάλ είναι να έχετε σύνδρομο καταδίωξης με το καλήμέρα και το
κόμπλεξ να στάζει.

Μπανάλ είναι να καπηλευέστε το παρελθόν (του Fido, των BBS etc), μετά
να λέτε και από πάνω για τον  hellug "ο οποίος δημιουργήθηκε μόλις το
1998", ενω πολλοί από εσάς το 1998 παίζει να αντάλλαζατε ποκεμον
κάρτες με τους φιλους σας και να μαζεύατε τάπες.

Μπανάλ είναι να κάνετε και καλά φιλικές κινήσεις του τύπου "πάμε μαζί
στην infosystem". Νομίζω ότι θα προτιμήσω να έχω περίπτερο με το AWMN,
που μας άφηναν και μπισκότα το πρωί στον πάγκο μας.

Μπανάλ είναι οι μισοί να λένε ότι είδαν το καταστατικό, οι άλλοι μισοί
δεν το είδαν, οι μισοι των μισών που ήταν οι μισοί το υπέγραψαν, και
κάποιοι μισοί ήταν με τους μισούς των μισών και έδιναν μάθημα άρα
διάβασαν άλλο καταστατικό, και ίσως να την πήδηξα και εγώ.
τουριριρι τουριροριρο παμ παραμ (Λουκιανός)

Μπανάλ δεν θα είναι να ιδρύσω τον ολοκαίνουριο καινοτόμο ΦΙΛΩΝ και
ΕΝΩΣΗ ΕΛ/ΛΑΚ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (χριστιανών), που θα είναι και καλύτερος
από όλους, και θα κατέβει και στο ίδιο περίπτερο με ότι τελειώνει σε
*lug και σε *WN.

-effie

--
"Do Be Do Be Do" - Sinatra