[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Tue Aug 25 02:31:02 EEST 2009

> Προφανώς αστειεύεσαι όταν γράφεις τα
> παραπάνω.

Ειδικά εσύ που είχες πρόσβαση
> σε όλες τις πληροφορίες από την αρχή.

Απο την αρχή ναι, όχι όμως μέχρι το τέλος.

> Τελευταία φορά όταν έκανες το μάθημα για
> το terminal και τελείωσες την παράδοση,
> είχαμε πει πως θα διαβάζαμε ξανά το
> καταστατικό στον κόσμο (θυμάσαι πως
> εκείνη την μέρα είχαμε πάνω απο 20-25 άτομα
> + 10-15 που ήρθαν για το install ubuntu μετά).
> Δέχτηκες τηλέφωνο στο κινητό σου και
> αποχώρισες...  Το όνομα είχε ΗΔΗ αλλάξει.

Δηλαδή η αλλαγή έγινε 1 Φεβρουαρίου και εγώ δεν το πήρα πρέφα?
Συγνώμη αλλά έχω mail με το καταστατικό στις 27 Μαρτίου με τίτλο
"ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ & ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ" όπου δεν γίνετε καμία αναφορά για αλλαγή
ονόματος.
Αντίθετα σε συζήτηση που είχα με το Κ.Μπουκουβάλα (παράλληλα με το θέμα στο
blog του Χρήστου) μου ανέφερε ότι στην συνάντηση τις 24 Μαΐου έγινε γνωστή η
αλλαγή. Για αυτήν την συνάντηση email δεν έλαβα.

> Θα το άκουγες αν καθόσουν και ας
> διαφωνούσες δημόσια.
> Το καταστατικό πόσες φορές το συζήτησες
> με τον Νίκο Δελή που προσπάθησε να σου
> εξηγήσει μερικά σημεία καίρια στα οποία
> διαφωνούσες (και τα οποία ήταν ΝΟΜΙΚΑ
> θέματα όπου δεν είχαμε δυνατότητα
> αλλαγών)

Δεν διαφωνώ. Μέχρι ενός σημείου παρέθεσα τις ενστάσεις και τις προτάσεις
μου, πολλές απο τις οποίες περάσανε στο τελικό κείμενο.

> Την ονομασία δεν την άκουσες στο
> τηλέφωνο (conf) όταν επι 2 ώρες συζητούσαμε
> φωναχτά για τις αλλαγές με τον Φώτη τον
> Στεφανίδη και εσένα στο σπίτι σου στη
> Λάρισα.
> Σε παίρναμε τηλέφωνα και απέφευγες να τα
> σηκώσεις...

Όχι δεν άκουσα καμία ονομασία. Βέβαια δύσκολα έβγαζα συνεννόηση λόγο
τεχνικού προβλήματος. Το θέμα συζήτησης δεν ήταν αυτό αν θυμάσαι καλά.
Ούτε έμαθα κάτι σε μετέπειτα επίσκεψη μου στο εργαστήριο. Μήπως έχω
αλσχάιμερ.
Βέβαια αυτά γίνανε πριν τα μέσα Μαίου και όπως γράφω παραπάνω, η συνάντηση
όπου συζητήθηκε το θέμα έγινε στα τέλη.

Τέλος, το θέμα δεν είναι γιατί δεν το έμαθα εγώ αλλά και άλλοι. Και όχι μόνο
αυτό αλλά για κάθε κίνηση.
Το email πριν το έστειλα μόνο και μόνο για τις απαντήσεις προς τον Yanni και
στις οποίες έγινε προσπάθεια να αποδειχτεί η ανύπαρκτη διαφάνεια των
διαδικασιών.
Δεν θα συνεχίσω επί του συγκεκριμένου θέματος καθώς ότι είχα να πω το είπα
και έχει πάψει να με απασχολεί εδώ και καιρό.

--
www.ftsoogle.dom.gr