[Thelug] Thelug Digest, Vol 40, Issue 16

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Tue Aug 25 02:10:35 EEST 2009

O/H Ioakim Tellidis έγραψε:

> σύλλογο?

> άλλο

> Όταν απάντησες τότε στο blog του Μπαχαράκη
> (Μάιος 2009) και άφησες υπονοούμενα για την
> ονομασία γιατί δεν κατέβηκες απο το
> εργαστήριο να πεις "τι γίνεται ρε παιδιά
> εδώ... είναι αλήθεια αυτά που ακούγονται
> διότι εγώ δεν συμφωνώ"?
> Ως προς τι τώρα το παιχνίδι αυτό?
> Όταν σε παίρναμε τηλέφωνο να κατεβείς να
> ενημερωθείς επι 4 μήνες έδινες μαθήματα...
>

> Όπως είπες και εσύ... όποιος κατάλαβε,
> κατάλαβε.

+1 από εμένα. Φίλε ftso και εγώ δίνω μαθήματα (παθολογίες) αλλά βρήκα
χρόνο να κατέβω στις περισσότερες συναντήσεις. Θα μπορούσα και εγώ να
μην κατέβω καθόλου.
Όντως,μιας και το λέει ο Μάκης, εσύ που είσαι χαμένος;

Φίλε Yannis εγώ δεν το διάβασα όπως εσύ στα γρήγορα. Βασικά το άκουσα
αρκετές φορές.
Η "βιασύνη" που ειπώθηκε, απ' όσο γνωρίζω από μέρους μας έγινε σε λογικά
χρονικά πλαίσια. Καθυστέρησε στην αθήνα μάλλον, ένεκα και τα μπάνια του
λαού...