[Thelug] Περι ανακοίνωσης

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Tue Aug 25 01:40:09 EEST 2009

Ουτε στρατιωτικο ουτε τιποτα. Το να βαλεις ταξη σε κατι που ειναι μπαχαλο το
θεωρεις κακο??? Εσυ ετσι ζεις??? Δεν εχεις σειρα, δεν κανεις νοικοκυρεμα???
Εκτος κι αν σ'αρεσει αυτη η κατασταση. Εκτος κι αν θεωρεις το νοικοκυρεμα
και την ταξη στρατιωτικο νομο. Δεν ειναι ετσι.

Στις 25 Αύγουστος 2009 1:25 πμ, ο χρήστης Christos Bacharakis <
cmpahar at gmail.com> έγραψε: