[Thelug] Thelug Digest, Vol 40, Issue 16

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Tue Aug 25 01:19:07 EEST 2009

> [...]
> τοις πάση. Ήμουν μπροστά στην ανάγνωση του καταστατικού αλλά
> βρισκόμουν μπροστά και κατά τη σύνταξή του. Ολα ήταν ολοφάνερα.
> Προφανώς αν ήθελες και εσύ να συμμετάσχεις θα ερχόσουν και εσύ. Με
> τους τόσους συλλόγους που ιδρύονται (για τη διάσωση της χελώνας
> καρέτα καρέτα, της φώκιας μονάχους μονάχους, της καφέ αρκούδας,
> φιλοζωική κλπ) εγώ γιατί δεν ενημερώνομαι από τα άτομα που "τρέχουν"
> για να τους δημιουργήσουν; ΠΡΟΦΑΝΩΣ γιατί δεν ενδιαφέρομαι

> (για να
> πως την αλήθεια θα με ενδέφερε φιλοζωική μιάς και θα είναι η δουλειά

                GREAT RESPECT ( θα τα πούμε αν γίνεται off the list
                περί αυτού )

>Δεν έχω την απαίτηση μετά από αυτούς γιατί δεν ενημερώθηκα.
> Yannis
> Αυτά που λες τα θυμάμαι και εγώ. Σε μετέπειτα συναντήσεις μας και
> μετά από νομικές παρεμβάσεις, ορισμένα πράγματα δεν ευσταθούσαν. Όσον
> αφορά τον ισχυρισμό σου οτι δεν γνωριζες τι υπέγραψες κλπ, όταν
> συμφωνείς σε κάποια ιδέα, ενδιαφέρεσαι και από μόνος σου. Εγώ όταν
> πεινάω, ψάχνω φαγητό στην κουζίνα. Δεν περιμένω κάποιον 3ο (την
> φουκαριάρα την μάνα μου) να μου φέρει φαγητό και να μου πει, παιδί
> μου πεινάς, φάε.

και βέβαια ενδιαφέρθηκα, έχω ξαναζητήσει το καταστατικό στο παρελθόν
, αλλά δεν το έλαβα. Προφανώς θα θυμάσαι ότι κατά τις υπογραφές δεν
έγινε ανάγνωση του καταστατικού, αλλά μια ανακοίνωση του στυλ "είμαστε
παρέα, φίλοι... φτιάχνουμε αυτό. Το καταστατικό από Δευτέρα". Επίσης θα
ερχόμουν αν ήξερα ότι επρόκειτο να αναγνωσθεί. Πόσοι ήταν στο lab όταν
αναγνώσθηκε; Πάνω από 10;

Όταν συμφωνούν πολλοί σε μια ιδέα υπάρχουν κάποιοι που το τρέχουν
παραπάνω από τους άλλους, είτε λόγω ιδιότητας είτε λόγω εμπειρίας
(όπως στο thelug). Οι άλλοι απλά ενημερώνονται για τις ενέργειες και
συνενούν ή όχι στις προτάσεις του συνόλου. Αν ήταν να τρέχουν 3 για τη
σύσταση και όλοι οι υπόλοιποι από πίσω τους για να μάθουν τι γίνεται,
τότε ας τρέχαμε όλοι μαζί από την αρχή.