[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Tue Aug 25 01:07:55 EEST 2009

2009/8/25 <tellidis at e-noesis.com>

> για
> >

> Στη λίστα του HELLUG ανεφέρθη πως θα υπήρχε
> ενημέρωση.  Ποιος ο λόγος της
> μυστικοπάθειας;  Απλή συζήτηση να
> μάθουμε τι κάνατε και τι είπατε θέλαμε.
> Όχι να σας ελέγξουμε.
>

> Απο την άλλη πλέον πρέπει να σταματήσετε
> να βλέπετε φαντάσματα.
>
> Σας κάναμε μια έκκληση, να κάτσουμε όλοι
> μαζί στο τραπέζι να ακούσετε τις απόψεις
> μας, να ακούσουμε της δικές σας και να
> μιλήσουμε πολιτισμένα και όμορφα για το
> ΕΛΛΑΚ. Να οργανώσουμε δράσεις. Να
> βοηθήσουμε και να βοηθήσετε.
> Τόσο κακό ήταν;

> [...]

Γεια μισό βρε παιδιά.
Απαντήστε μου λίγο γιατί εδώ και 20 mail το αποφεύγετε.

Βγήκε καμιά σχετική ανακοίνωση για την σύσταση νέου συλλόγου;
Βγήκε καμιά ανακοίνωση για σύγκληση γενικής συνέλευσης ΜΕ ΘΕΜΑ την ΣΥΣΤΑΣΗ
ΝΕΟΥ συλλόγου ονόματι GreekLUG;
Ανακοινώθηκε κάτι σε κάποια λίστα thelug, hellug;
Γράφτηκε κάποιο blog post, tweet, forum post;
Είπατε να μας το κρατήσετε για έκπληξη ή είπατε να μου δώσετε
αποκληστηικότητα. Σας παραπέμπω σε σχετικό μου blog post[1] πριν από κάτι
μήνες γύρω από "φήμες" που ήθελαν την δημιουργεία του GreekLUG από
εκλεκτά-επίλεκτα "μέλη" του Thelug.

Πως βγαίνετε λοιπόν και λέτε ότι έγιναν ανακοινώσεις και ενημερώσατε τα μέλη
του Thelug; Τηλεφωνικά; Με προσωπικό μαιλ; Τι διαφανείς μέθοδοι είναι αυτοί;

Άντε, ο νομικός σας σύμβουλος σας συμβούλεψε να μην δημοσιεύσετε το
καταστατικό σας γιατί όμως συμβουλέψατε τα μέλη σας (όσα επίλεκτα μέλη
ενημερώσατε) να μην πουν τίποτα και σε κανέναν; Διαφάνεια; Ανοιχτές
διαδικασίες;
Περιμένω απαντήσεις και οχι ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ!

[1] http://bacharakis.com/2009/05/29/thelug-greeklug/

--