[Thelug] Περι ανακοίνωσης

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org

SOKRATES ARGYRIOU <sargirio at gmail.com> wrote:

Σωκράτη θα μου επιτρέψεις το παρακάτω μη κακόβουλο πείραγμα (απλά
κολλάει καλά )

> Αγαπητε μου φιλε

<zen>

> Παρακολουθω εδω και ωρα τα mail και καταλαβα οτι στοχευεις το δενδρο
> και χανεις το δασος.
> Ανοιξε λιγο τους οριζοντες σου. δες σφαιρικα το πραγμα. Μην μενεις σε
> λεπτομερειες η σε αποριες που ειμαι σιγουρος οτι θα σου λυθουν.

</zen>

> Λιγη
> υπομονη και η 1η ΓΣ θα γινει και θα εχεις την ευκαιρια να ρωτησεις.
> Αραγε τις απαντησεις θα τις αντεξεις?????

Οι ερωτήσεις αυτές δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο νομίζω. Είναι για
πράγματα που έχουν γίνει και όχι για αυτά που θα ήθελα να γίνουν.
Δηλαδή είναι απλά μια απάντηση και όχι η λήψη απόφασης. Επίσης ερωτήσεις
θα θέτουμε μόνο ανά γενικές συνελεύσεις; Για τις απαντήσεις της ΓΣ που
λες, η αλήθεια είναι ότι με φοβίζεις λίγο. Εγώ περίμενα να ακούσω κάτι
απλό. Πόση διαπλοκή μπορεί να έχουν τα θέματα της διανομής του
καταστατικού, της ενημέρωσης και της διαφάνειας των διαδικασιών; Έλεος!
Να μου λείπει. Lug ψάχνω όχι τη βουλή.