[Thelug] Thelug Digest, Vol 40, Issue 16

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Tue Aug 25 00:52:51 EEST 2009

On Mon, 24 Aug 2009 21:44:46 +0300

> συνεπώς το καταστατικό και ο σύλλογος απευθύνεται μόνο σ' αυτούς που το
> υπέγραψαν. δεν κρίθηκε απαραίτητο να ενημερωθεί η παρούσα λίστα του thelug
> που υποτίθεται (σύμφωνα με το καταστατικό του greeklug) πως είναι πρόγονος
> του νέου συλλόγου.

Όπως είπα και σε προηγούμενη απάντηση, η ίδρυση συλλόγου ήταν γνωστή
τοις πάση. Ήμουν μπροστά στην ανάγνωση του καταστατικού αλλά βρισκόμουν
μπροστά και κατά τη σύνταξή του. Ολα ήταν ολοφάνερα. Προφανώς αν ήθελες
και εσύ να συμμετάσχεις θα ερχόσουν και εσύ. Με τους τόσους συλλόγους
που ιδρύονται (για τη διάσωση της χελώνας καρέτα καρέτα, της φώκιας
μονάχους μονάχους, της καφέ αρκούδας, φιλοζωική κλπ) εγώ γιατί δεν
ενημερώνομαι από τα άτομα που "τρέχουν" για να τους δημιουργήσουν;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ γιατί δεν ενδιαφέρομαι (για να πως την αλήθεια θα με ενδέφερε
φιλοζωική μιάς και θα είναι η δουλειά μου). Δεν έχω την απαίτηση μετά
από αυτούς γιατί δεν ενημερώθηκα.

Yannis
Αυτά που λες τα θυμάμαι και εγώ. Σε μετέπειτα συναντήσεις μας και μετά
από νομικές παρεμβάσεις, ορισμένα πράγματα δεν ευσταθούσαν. Όσον αφορά
τον ισχυρισμό σου οτι δεν γνωριζες τι υπέγραψες κλπ, όταν συμφωνείς σε
κάποια ιδέα, ενδιαφέρεσαι και από μόνος σου. Εγώ όταν πεινάω, ψάχνω
φαγητό στην κουζίνα. Δεν περιμένω κάποιον 3ο (την φουκαριάρα την μάνα
μου) να μου φέρει φαγητό και να μου πει, παιδί μου πεινάς, φάε.