[Thelug] Περι ανακοίνωσης

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Tue Aug 25 00:35:22 EEST 2009

On Tue, 25 Aug 2009 00:13:25 +0300
Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:

> Με την λογική αυτή και εγώ μπορώ να πώ ότι είμαι πτυχιούχος της
> σχολής
> που σπουδάζω. Θεωριτικά σε 1 χρόνο θα είμαι, αλλά πρακτικά πρέπει να
> περάσω τις εξετάσεις των μαθημάτων που μένουν.
>
> Μπορώ λοιπόν να βγώ στον κόσμο λέγοντας ότι είμαι γιατρός; Προφανώς
> όχι. Περιμένω μέχρι να ορκιστώ και από κει και πέρα θεωρούμαι γιατρός,
> σωστά;
>
> Για να παντρευτεί κάποιος, το αποφασίζει ο ίδιος, το μαθαίνει πρώτα η
> οικογένειά του, η γυναίκα του (μερικές φορές και αντίστροφα), η
> [...]

Στάθη,

για το νομικό πλαίσιο δεν υπήρχε κόλλημα. Αυτό είναι ένα δεδομένο που
δεν αλλάζει, οπότε ας το δεχτούμε έτσι. Από εκεί και πέρα αν γίνεται
μια συζήτηση και λέμε ότι: "θα λάβεις ένα έγγραφο να το μελετήσεις και
να αντιπροτείνεις κάτι", το λιγότερο που έχεις να περιμένεις είναι το
έγγραφο. Αν ήσουνα την ημέρα της σύστασης του συλλόγου, να σου θυμίσω
ότι είχε ακουστεί συγκεκριμένα η πρόταση τα ιδρυτικά μέλη να έχουν
δυνατότητα διπλής βαρύτητας ψήφου, κάποιες εξυπηρετήσεις στο δήμο,
νομαρχία, επιχειρήσεις για να "κόβουν" δωρεές στο σύλογο, στα οποίο εγώ
δεν συμφώνησα και ούτε συμφωνώ, για αυτό και είχα ζητήσει το draft,
ώστε να ξέρω και τι υπογράφω ώστε να αποφασίσω και τη θέση μου στο
σύλλογο. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Μπορεί ο γενικός στόχος να είναι
ο ίδιος (προώθηση ελεύθερου λογισμικού) αλλά βλέπεις ότι οι
λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.