[Thelug] Microsoft stuns Linux world, submits source code for kernel

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Mon Jul 27 18:53:28 EEST 2009

Tsabolov Sergey wrote:
> [...]

Πολύ καλό ανέκδοτο :D Εάν δεν υπήρχε η πειρατεία η MS πιθανότατα δεν θα
ήταν ο οικονομικός κολοσός που είναι σήμερα.

> Το μοναδικο σαφες και ειλικρινες επιχειρημα που ακουσα μεχρι τωρα
> εναντια στην προσπαθεια κοινης δρασης Hellug-Microsoft σχετικα με την
> πειρατια λογισμικου, ηταν το παρακατω - και προερχεται απο ατομο εκτος
> του επαγγελματος :
>
> "Εισαστε σιγουροι οτι θελετε να αναλαβετε μια δραση η οποια θα δωσει τη
> δυνατοτητα στη Microsoft να εμφανιστει στα μετριοπαθη μελη της
> κοινοτητας σας ως αρωγος, ενω ταυτοχρονα σας αποξενωνει απο ενα σκληρο
> πυρηνα πιτσιρικαδων που χρησιμοποιουν Linux μονο και μονο επειδη
> νομιζουν οτι ετσι αντιτιθενται στη Microsoft?"

Δεν κατανοώ γιατί η πρόταση αυτή μπορεί να παρουσιαστεί ως σαφές,
ειλικρινές επιχείρημα... :-?

Σχετικά-άσχετα:

* Αν η MS θέλει να γίνει Open Source ας γίνει, καλώς να τη δεχτούμε. Ο
κόσμος θα δει καλύτερες μέρες ;-).

* Η διαφήμηση, είτε θετική είτε αρνητική (η 2η είναι σχεδόν πάντα
αποτελεσματικότερη), είναι προς το (οικονομικό) συμφέρον του
διαφημίζοντος. Μπορούμε να αλλάξουμε θέμα και να σταματήσουμε να
διαφημίζουμε την MS;

* Η Canonical υποσχέθηκε να ανοίξει τον κώδικα του Launchpad και το
έκανε πρόσφατα. Υποσχέθηκε να βελτιώσει τα upstream patches/ fixes και
μάλλον θα πρέπει να το κάνει... αργά ή γρήγορα.

* Όσοι πάντως χρήστες/ δημιουργοί ΕΛ/ΛΑΚ παίρνουν εξ' ολοκλήρου στ'
αστεία την υπόθεση ΕΛ/ΛΑΚ φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη κατάσταση
του ΕΛ/ΛΑΚ.

 Καλές οι συζητήσεις αλλά η αλήθεια δεν είναι πολύ μακρυά από
το //"Ενωμένη Αριστερά" = το πιο σύντομο ανέκδοτο// που είπε ο κ. Δ.
Χατζησωκράτης :-)

 Το ερώτημα είναι: μπορούμε να βρούμε ένα κοινό πλαίσιο δράσης για να
κάνουμε το κόσμο μας καλύτερο; Ναι, μπουρούμε αν το θελήσουμε. Θέλουμε
(είναι το σωστό ερώτημα); Τα υπόλοιπα είναι ως επι το πλείστον
δικαιολογίες (φερ' ειπείν τα λόγια περί λογικής και συναισθηματισμούς) ή
εσφαλμένες προσωπικές γνώμες (μόνο επιδερμικά λογικές απόψεις).

Νίκος Α