[Thelug] Microsoft stuns Linux world, submits source code for kernel

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Mon Jul 27 14:14:40 EEST 2009

Είπα να μην εμπλακώ , άλλα εδώ δεν μπορώ να μην το κάνω !!!
Καλοδεχούμενη ακόμα MICROSFOT μα την λες Νίκο ???
Με αυτά που λες εγώ αρχίζω και υποπτεύομαι  διάφορα και ειδικά μετά από το

*http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2009/010045.html
*

** Γενική συνάντηση με Microsoft Hellas:
Την Τετάρτη 03/06 θα γίνει συνάντηση του ΔΣ με τη Microsoft Hellas για διερεύνηση κοινής δράσης για την καταπολέμηση της πειρατείας λογισμικού.
*

*Κοινής δράσης με την ΜΣ για την καταπολέμηση πειρατείας ?*

Ποιος είναι καλοδεχούμενοι  μια εταιρία που ότι κάνει μέχρι τώρα είναι
μία μεγάλη κομπίνα ?
Που έχει κάνει πατέντα ακόμα και κουμπιά στο πληκτρολόγιο PageUp+PageDown ?
Που έχει κάνει πατέντα πολλά και δεν μπορείς να φτιάξεις πολλά αν δεν
την πληρώσεις ?
Τι είναι αυτά που λες ?
Που μέχρι προχτές κατηγορούσε το ΕΛΛΑΚ/Λίνουξ ότι παραβιάζει 200
πατέντες τις ?
Που είναι τώρα το ζώον Balmer να δούμε τι έχει πει για των κώδικα ?
Εγώ εκτιμώ τον Linus Torvalds γιατί είναι αυτός που έκανε αυτό που
έχουμε στα χέρια μας τώρα , και ναι όποιος συνεισφέρει στο Λίνουξ/ΕΛΛΑΚ
είναι καλοδεχούμενος άλλα όχι ΜΣ σε καμία περίπτωση .
Δεν ξέρω τι κρύβεται εδώ άλλα σήμερα 20000 γραμμές κώδικα αύριο και κάτι
άλλο και τότε έχουμε χάσει αυτό που έχουμε τώρα την ελευθερία που έχουμε .
Και αμφιβάλω πολύ ότι θα σταματήσει εδώ , το παράξενο ότι το ανακοίνωσαν
μόλις εμφανίστηκε  η Google με το Chrome OS ζ, τι σε 10 μέρες έχουν
γράψει το κώδικα , γιατί δεν έχουν ανακοινώσει από πριν τι ετοιμάζουν ,
άρα εδώ υπάρχει και το backdoor τις που κρύβουν  αρκετά πράγματα .
Το μόνο σίγουρο ότι άρχισαν να καταλαβαίνουν ότι το ΕΛΛΑΚ/Λίνουξ  πλέον
δεν είναι το άσχημο παπάκι από παραμύθι άλλα ένας αντίπαλος και πολύ
ισχυρός .

O/H nikos roussos έγραψε: