[Thelug] Μοντέλα ανάπτυξης λογισμικού

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Jul 21 08:27:40 EEST 2009

Nikos Alexandris wrote:

> οκ
>

> Νίκος Α:

> Ο χρόνος θα δείξει αν ισχύ(σει) το παραπάνω. Άλλωστε υπάρχουν πάρα πολλά
> αποτυχημένα open source projects.
>
> Αλλά, αν _δεν_ είμαστε πεπεισμένοι ότι "είναι" καλύτερος τρόπος τα open
> source (business) models, τότε δεν υπάρχει λόγος να είμαστε
> εγγεγραμμένοι σε αυτή τη λίστα, να χρησιμοποιούμε ελ/λακ και να το
> υποστηρίζουμε ο καθένας με τον τρόπο του.

Η εκτος αν δεν μας απασχολει το προβλημα επειδη το κανουμε γιατι ετσι
μας αρεσει. Ενα χομπυ δεν εχει καμμια απαιτηση λογικης, ουτε ειναι
υποχρεωμενο να ειναι  επιχειρηματικα βελτιστο.

Απλα οταν αυτο που κανουμε επειδη μας αρεσει αρχιζουμε να το κανουμε
επαγγελμα, η αρχιζουμε να το διαδιδουμε σε τριτους που δεν το βλεπουν
απαραιτητα με τον ιδιο τροπο με μας, θελει προσοχη, γιατι εκει χωρανε
πολυ λιγοτερο οι ιδεαλισμοι του open source, και κανει μεγαλη ζημια η
"UBUNTU ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ ΓΑΜΩ ΤΗ MICROSOFT"  νοοτροπια του opensource
χουλιγκανου.

Προχθες το openoffice εφαγε ενα πολυ χοντρο μπινελικι απο την κοπελα
μου, επειδη το default save format του ειναι το ασυμβατο με office .ODF.
Εκ των υστερων βεβαια προσεξε οτι επρεπε να σωσει σε .DOC, αλλα αυτο δεν
ειναι υποχρεωμενος να το γνωριζει καποιος που λιγοτερο ενδιαφερεται για
τα ανοιχτα προτυπα και περισσοτερο νιωθει οτι οι default επιλογες ενος
προγραμματος μπλεκονται για ιδεολογικους λογους μες τα ποδια του την ωρα
που προσπαθει να κανει τη δουλεια του.

--
Christos Ricudis

Systems Administrator - IT Support Center     ___ O~
Aristotle University of Thessaloniki         =\_@\//=