[Thelug] Μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας υποστηρίζουν το Google Chrome OS - η Intel το γνώριζε καιρό τώρα, τηρούσε σιγή ιχθύος

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Mon Jul 20 22:30:53 EEST 2009

Ναι, οι περισσότεροι δε τα χρησιμοποιούν, οι επαγγελματίες όμως; Εκεί
είναι τα φράγκα και είναι κοινή παραδοχή οτι και σε 3D modellers και
σε 2D σχέδιο, οι εφαρμογές Linux χωλαίνουν... Διαφωνώ όμως ως προς το
πως θα λυθεί αυτό το πρόβλημα. Δε χρειαζόμαστε την Adobe ή την κάθε
Adobe, γιατί απλούστατα τα καταφέρνουμε και καλά μόνοι μας. Αν τώρα η
Adobe θέλει να βάλει νερό στο κρασί της αυτό είναι άλλο ζήτημα.

Διαφωνώ κάθετα με την αναφερθείσα από το Χρήστο λογική. Δηλαδή μόνο
"οτι πουλάει, έχει και λόγο ύπαρξης;"