[Thelug] Επιχειρήσεις πληρώνουν 10.1 εκ. δολάρια για χρήση παράνομου λογισμικού - Η Business Software Alliance διενεργεί περισσότερες από 4,000 δικαστικές δραστηριότητες στην περιοχή ΕΜΕΑ το 2009

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Sun Jul 19 12:57:29 EEST 2009

Και δεν θα πάρεις απάντηση , διαφορετικά πως μπορεί να γίνει "ανάθεση
έργου" σε μία εταιρία που θα φαίνεται ότι πήρε και καλό πόσο .
Δεν συμφέρει αυτό ξέρεις .
Εσύ αν είσαι πρόθυμος μπορείς να το κάνεις και απλά μετά να τους το
φέρεις έτοιμο , τότε μπας και αξιωθούν να πούνε κάτι , αλλιώς μην
περιμένεις απάντηση .

O/H George Glikofridis έγραψε: