[Thelug] Official Google Blog: Introducing the Google Chrome OS

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Fri Jul 10 17:04:13 EEST 2009

Όλα αυτά που λέτε για την Google έτσι είναι άλλα ξεχνάτε ότι σε πολλά
πράγματα η Google  βασίζεται στην κοινότητα και όχι απαραίτητα σε άτομα
που δουλεύουν μέσα στην ίδια οπότε δεν την συμφέρει να κάνει κομπίνα
ενάντια σε κοινότητα σε καμία περίπτωση αυτό και δεν μπορεί οπότε από
εδώ είμαστε κάπως καλύτερα .
Τώρα κάτω από ποιο καπέλο θα είμαστε είναι άλλη ιστορία και αυτό που
θέλουν είναι να σπάσουν το μονοπώλιο τις ΜΣ νομίζω ότι σε αυτό δεν
διαφωνούμε .

Και λέω ότι πρέπει να γίνει , πρέπει να σπάσει δεν γίνεται άλλο , πάνω
από την μεσοί Ευρώπη αλλάζει και προσπαθεί να εξοικονομεί χρήματα για
Λογισμικό ενώ εδώ στην Ελλάδα την παίζουμε τρελίτσα λες και δεν γίνεται
τίποτα και δεν το ξέρουμε .

Ναι υπάρχουν και τα 2,3 λειτουργικά άλλα ισάξια , η έστω τα 3 βασικά ,
να έχουμε επιλογές στην αγορά του Η/Υ αν το θέλω η όχι , να μπορώ εύκολα
να το επιστρέψω αν δεν το θέλω το λογισμικό .

Άλλα όπως είπα και πολλές άλλες φορές , εάν δεν σπάσει εδώ στην Ελλάδα
το μονοπώλιο τις  ECDL Ελλάς  που έχει μόνο τα  ΜΣ  δεν θα γίνει τίποτα
, και ειδικά στην αποδοχή στο Δημόσιο γνώσεις Η/Υ μόνο με τα ΜΣ προϊόντα
, όταν το σπάσουμε αυτό τότε θα αρχίσει να αλλάζει το τοπίο .

Όταν εάν θα γίνει να γίνονται έλεγχοι για πειρατικά αντίγραφα
λογισμικού  στις Επιχειρήσεις είτε θα το πληρώνουν είτε θ ψάχνουν άλλη
έξοδο και μόνοι έξοδος είναι το ΕΛΛΑΚ τότε θα αλλάξουν πολλά .

O/H Nikos Alexandris έγραψε: