[Thelug] Σύγκληση Συμβουλίου 24/05/2009 - Ιδιαιτέρως Σημαντικό

effie mouzeli manji at physics.upatras.gr
Thu May 14 14:49:18 EEST 2009

When the date was 5/14/09 1:01 pm, "Tsabolov Sergey" <econlab at uom.gr> wrote:

> Εδώ είσαι εντελώς λάθος , δεν θέλω να κάνω flame war άλλα φιάσκο στην
> Fosscom ήτανε εκτός κάμερας στο διάδρομο

Κάτι δεν πιάνω εδώ, εγώ είδα ένα mail ότι δεν θα έρθετε, χωρίς καμία
δικαιολογία. Όταν το λέτε τελευταία στιγμή, οφείλετε μία δικαιολογία
τουλάχιστον στους διοργανωτές. Αυτό με τους διαδρόμους και τις κάμερες που
λές, δεν καταλαβαινω τι θέλεις να πεις.

> και το γνωρίζεις πολύ καλά εάν
> ήσουνα εκεί , ότι αφορά την αφίσα τις ΔΑΠ  μιας και ήμουν εκεί ποιος σας
> είπε ότι το γνωρίζαμε πρώτων , και δεύτερων είναι δηλαδή κατακριτέο να
> μιλήσεις  για Ανοικτό Λογισμικό  και Λίνουξ γενικότερα ακόμα και σε αυτά
> τα παιδιά που ελάχιστα το έχουν ακούσει ?
> Εάν κερδίσουμε έστω και έναν από αυτούς και θα μάθει ότι υπάρχει και
> ΕΛΛΑΚ για μας είναι κέρδος .
> Εάν για σένα δεν είναι αυτό δεν μας αφορά .

Δεν αναφέρομαι για την ΔΑΠ ως ΔΑΠ, αλλά στο ότι αναφερόσασταν  στις αφισες
ως μέλη του ΔΣ ενός συλλόγου που δεν υπάρχει, ή τουλάχιστον φροντίσατε να
μην μάθουμε ότι θα υπάρξει. Και πάλι με γειά σας.