[Thelug] Σύγκληση Συμβουλίου 24/05/2009 - Ιδιαιτέρως Σημαντικό

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu May 14 15:14:08 EEST 2009

2009/5/14 Apostolos Kritikos <akritiko at gmail.com>:
> Καλησπέρα σε όλους,
>
> Εδώ και 2, 3(;) ημέρες παρακολουθώ την συζήτηση που κανείς δεν θέλει να
> πάρει χαρακτήρα flame - war αλλά  (για δες!) πήρε, και τώρα πια σχεδόν
> ταυτίζεται με το κομμάτι των παραλογισμών στο θεατρικό "Ρινόκερος" του
> Ιονέσκο. Χωρίς να έχω καθόλου σχέση με τα διοικητικά του TheLUG ή του HELLUG
> αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει μία ένταση σχετικά με την απόφαση του TheLUG να
> προχωρήσει σε σύσταση επίσημης οργάνωσης, τη τελική φύση της οργάνωσης αυτής
> αλλά και τη σχέση της με το HELLUG από το οποίο, από όσο καταλαβαίνω, έχει
> [...]

Χωρίς να γνωρίζω τις λεπτομέρειες, το μόνο που μπορώ να εξάγω είναι
ότι αυτό που
χρειαζόμαστε στον ελληνικό χώρο ΕΛΛΑΚ είναι οντότητες που να μπορούν
με ήρεμο τρόπο να επιλύουν προβλήματα. Σε επίπεδο συλλόγων, κάτι τέτοιο
το προσεγγίζουμε με αργό ρυθμό, κρίνοντας από το επίπεδο των απαντήσεων
που δόθηκαν στη συζήτηση αυτή.

Ένας ιδανικός σύλλογος πρέπει να
1. προσφέρει ένα εποιδοκομιτικό περιβάλλον μεταξύ των μελών του
2. είναι σε θέση να επηρεάζει τα μέλη του διότι οι πράξεις των μελών
του είναι η εικόνα του συλλόγου προς τα έξω
3. προσφέρει υπηρεσίες και να ρωτά «τι μπορούμε να κάνουμε για να σάς
βοηθήσουμε;» (στα ελληνικά ακούγεται πράγματι παράξενο)
4. είναι εντάξει αν κάποια ομάδα δεν επιθυμεί σε εκείνο το στάδιο να
χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του, και να μην υπάρχει υπέρμετρη πίεση.

Σίμος