[Thelug] Σύγκληση Συμβουλίου 24/05/2009 - Ιδιαιτέρως Σημαντικό

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Thu May 14 13:01:46 EEST 2009

Εδώ είσαι εντελώς λάθος , δεν θέλω να κάνω flame war άλλα φιάσκο στην
Fosscom ήτανε εκτός κάμερας στο διάδρομο και το γνωρίζεις πολύ καλά εάν
ήσουνα εκεί , ότι αφορά την αφίσα τις ΔΑΠ  μιας και ήμουν εκεί ποιος σας
είπε ότι το γνωρίζαμε πρώτων , και δεύτερων είναι δηλαδή κατακριτέο να
μιλήσεις  για Ανοικτό Λογισμικό  και Λίνουξ γενικότερα ακόμα και σε αυτά
τα παιδιά που ελάχιστα το έχουν ακούσει ?
Εάν κερδίσουμε έστω και έναν από αυτούς και θα μάθει ότι υπάρχει και
ΕΛΛΑΚ για μας είναι κέρδος .
Εάν για σένα δεν είναι αυτό δεν μας αφορά .

O/H effie mouzeli έγραψε: