[Thelug] Έχεις παρεξηγήσει κάποια πράγματα

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Wed May 13 12:51:28 EEST 2009

Χρήστο,

ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ. Δεν υπάρχει τίποτα από όλα όσα γράφεις, ούτε θεωρείες
συνομωσίας στο κεφάλι μου ούτε τίποτα. Υπάρχει μόνο η προσπάθειά μου
να βάλω ένα τέλος σε όλες αυτές τις βλακείες λάθη και παρξηγήσεις όπως
έγραψα αλλά δυστυχώς δε το κατάλαβες. Το γαμήσαμε και ψόφησε.
Προσπάθησα με αυταρχικό τρόπο να αποφύγω ακριβώς την δικαιολογημένη
έκρηξη του Χρήστου ή οποιουδήποτε άλλου απέναντι σε ορισμένες απόψεις
και να μη δημιουργηθεί flame-war. Προσπάθησα να προστατεύσω τη
γαμημένη καρδάρα, αλλά τράβα ο ένας, τράβα ο άλλος τη χύσατε. Δε φταίω
εγώ όμως γι' αυτό.

Μετά από το μήνυμά σου είμαι πολύ στενοχωρημένος. ΟΧΙ γιατί νομίζω πως
υπάρχουν θεωρίες συνομωσίας και "θα τα βρούμε μπροστά μας" αλλά γιατί
ρε γαμώτο εγώ προσπαθώ όλο να κάνω κάτι όμορφο και γίνεται στο τέλος
μια άσχετη μαλακία και μου το χαλάνε. Το ίδιο που έγινε και το 2006
γίνεται και τώρα, μετά από 3 χρόνια...

ΓΙΑΤΙ; Πείραξα κανένα; Είπα εγώ κάτι ενάντια για/σε κάποιον δημόσια; Η
μόνη φορά που το έκανα ήταν μάλιστα εκ των υστέρων με την ιστορία του
πλανήτη ελ/λακ γιατί ένιωσα οτι με χρησιμοποιήσανε και βρέθηκα στο
μέσο μιας άσχετης με εμένα αντιπαλότητας.

Η πρόσκληση πάντως ισχύει, όποιος θέλει να έρθει αν συζητήσουμε στις
24/5, να λύσουμε όλα τα λάθη, βλακείες και παρεξηγήσεις.