[Thelug] provlimata me thunderbird...

Sotiris Tsimbonis stsimb at irc.gr
Tue Mar 3 15:34:08 EET 2009

On 1/3/2009 1:53 μμ, Simos wrote:

> Η εικασία μου είναι ότι για κάποιο λόγο, οι nameserver της OTENET
> έχουν ένα όριο στο μέγεθος των απαντήσεων σε αιτήσεις μέσω UDP, οπότε
> λαμβάνουμε το παραπάνω μήνυμα.

Θα έλεγα ότι δε φταίνε οι name servers της OTENET.. Η συμπεριφορά αυτή
είναι "by protocol design" .. Οταν η απάντηση σε ένα DNS query είναι
μεγαλύτερη από 512 bytes, δε χωράει να μεταφερθεί ολόκληρη από ένα
πακέτο UDP, και γι'αυτό την ξαναστέλνει με TCP ..

Και απ'ότι φαίνεται στο αρχικό mail της Αννας, η απάντηση για το
googlemail-smtp.l.google.com είναι αρκετά μεγάλη..

Expected behaviour!

Σωτ.

ΥΓ. Για επιβεβαίωση μπορείτε να κάνετε στην otenet και το dig +ignore
που λεει και στο post
http://www.networknewz.com/networknewz-10-20070928ADNSPuzzler.html