[Thelug] προβλήματα με thunderbird...

Simos simos.lists at googlemail.com
Fri Feb 27 11:49:47 EET 2009

2009/2/27  <annak at uom.gr>:

> Καλημέρα σε όλους,
>
> παιδιά θα ήθελα τη βοήθειά σας, αν μπορείτε. Πριν από λίγες μέρες αν θυμάστε το
> gmail είχε πάθει μια κρίση και δε δούλευε.
>
> Έχω ρυθμίσει το thunderbird ώστε να λαμβάνω εκεί τα e-mail από 4 λογαριασμούς,
> χρησιμοποιώντας για όλους το διακομιστή εξερχομένων smtp.googlemail.com
>
> Μέχρι τότε όλα δούλευαν μια χαρά. Μετά την κρίση όμως δυσκολεύομαι (μέχρι χτες
> πότε έστελνε, πότε δεν έστελνε) να στείλω e-mail από τον Thunderbird (λαμβάνω
> κανονικά).  Αυτό που μου βγάζει σαν error είναι ότι δεν μπορεί να εντοπίσει τον
> smtp.googlemail.com.

> [...]

Εκτελώντας την εντολή

host smtp.googlemail.com

εμφανίζει ότι υπάρχουν γύρω στα 20 συστήματα που απαντούν. Κάθε φορά
που πατάς Λήψη, γίνεται τυχαία επιλογή ενός από τα 20. Είναι πιθανόν
κάποια από αυτά να μην λειτουργούν παροδικά, οπότε αυτό που κάνεις
είναι απλά να δοκιμάσεις Λήψη μερικές φορές.

Είναι καλό να γράψεις το συγκεκριμένο σφάλμα.
Το «Δε μπορεί να εντοπίσει..» τυπικά σημαίνει ότι η εντολή «host
smtp.googlemail.com» αποτυχάνει ολοκληρωτικά, οπότε αν μπορείς να την
εκτελέσεις από το τερματικό και το Thunderbird εξακολουθεί να είναι
προβληματικό, τότε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα.

Πιστεύω ότι είναι καλό να επιμείνεις να κάνεις να δουλέψει το
smtp.googlemail.com, τα γράμματα που στέλνεις έτσι, στέλνονται μέσω
SSL/TLS, και έχουν κάτι σαν «υπογραφή γνησιότητας» ότι δεν είναι
ανεπιθήμητη αλληλογραφία.

Σίμος