[Thelug] προβλήματα με thunderbird...

annak at uom.gr annak at uom.gr
Fri Feb 27 09:54:59 EET 2009

Καλημέρα σε όλους,

παιδιά θα ήθελα τη βοήθειά σας, αν μπορείτε. Πριν από λίγες μέρες αν θυμάστε το
gmail είχε πάθει μια κρίση και δε δούλευε.

Έχω ρυθμίσει το thunderbird ώστε να λαμβάνω εκεί τα e-mail από 4 λογαριασμούς,
χρησιμοποιώντας για όλους το διακομιστή εξερχομένων smtp.googlemail.com

Μέχρι τότε όλα δούλευαν μια χαρά. Μετά την κρίση όμως δυσκολεύομαι (μέχρι χτες
πότε έστελνε, πότε δεν έστελνε) να στείλω e-mail από τον Thunderbird (λαμβάνω
κανονικά).  Αυτό που μου βγάζει σαν error είναι ότι δεν μπορεί να εντοπίσει τον
smtp.googlemail.com.

Πριν από λίγο άλλαξα το διακομιστή εξερχομένων και πάλι μου έβγαλε σφάλμα, ότι
"δεν μπορεί να τον εντοπίσει..."

Έχετε καμιά ιδέα τί μπορεί να φταίει;;

:-(
annak