[Thelug] Moderation

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Mon Nov 24 22:18:51 EET 2008

Είμαι στη δυσάρεστη θέση (το σκέφτηκα καθώς διάβαζα τα κατεβατά αλλά
με έπεισε η πρόταση του Νίκου Αλεξανδρή για να είμαι ειλικρινής) να
βάλω σε moderation και τους δυο χρήστες που ενεπλάκησαν στην
προηγούμενη θερμή κουβέντα. Το moderation θα κρατήσει 2 βδομάδες και
δεν έχει σχέση με το τι έχει προσφέρει ο κάθε ένας στην κοινότητά μας
αλλά με τον τρόπο που συμπεριφέρεται και "μιλά" στη λίστα.

Ο μεν Φώτης όφειλε να σεβαστεί τα χρόνια αλλά και την καλή πρόθεση του
Σέργιου, ο δε Σέργιος θα έπρεπε ως μεγαλύτερος να μην είναι τόσο
δηκτικός απέναντι στον Φώτη και να σεβαστεί την άποψη, όχι μόνο του
Φώτη αλλά και μερίδας άλλων που θεωρούν τα στατιστικά ή τα δελτία
τύπου ως spam, Υπάρχει χώρος για όλους. Κανένα μήνυμα εκτός από αυτά
που πουλάνε τα γνωστά τονωτικά της γενετήσιας πράξης δε μπορώ να το
θεωρήσω spam.

Αυτή είναι μια δημοκρατική λίστα και πρέπει να ακούγονται όλες οι
απόψεις. Φτιάχνουμε κάτι καλό εδώ και ένα χρόνο. Μην αφήσουμε τις
προσωπικές μας έριδες να χαλάσουν την σοβαρή εικόνα που δίνουμε προς
τα έξω - και για την οποία ορισμένοι μας έχουν "επιβραβεύσει" με το
υστερημά τους.

Ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για το moderation και μη φανταστείτε οτι
είναι χαρά μου να λαμβάνω εγώ περισσότερα e-mail στο box...

Κώστας