[Thelug] OXI ALLO SPAM, OXI ALLO KARVOUNO!

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Mon Nov 24 20:05:53 EET 2008

On Mon, 2008-11-24 at 17:31 +0000, Simos Xenitellis wrote:
> Νίκο,
>
> Βλέπω συχνά να στέλνεις απάντηση μετά από καταστάσεις «έκρηξης».
> Αυτό που βλέπω είναι ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τις καταστάσεις
> αυτές
> είναι ακατάλληλος και δεν προσφέρει κάτι. Αυτό που κάνεις είναι να
> βάζεις
> στο ίδιο τσουβάλι το θύμα και το θύτη, κάτι που είναι φανερό ότι δεν
> ταιριάζει
> στις περισσότερες περιπτώσεις.
>
> Η φυσιολογική πρακτική είναι, σε κάθε τέτοια κατάσταση, να λαμβάνουμε
> μια
> [...]

Σίμο,

σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Δεν συμφωνώ όμως με όσα γράφεις.

Γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει να ενδίδει κανείς σε μικροπρέπειες και
προκλήσεις που στηρίζονται στο άσχημο λεξιλόγιο. Το μόνο που κερδίζει
κανείς είναι να δίνει μια κάποια *αξία* στην πρόκληση. Αντίθετα, αν την
προσπεράσεις αδιαφορώντας δείχνεις κυριολεκτικά ποια είναι η αξία μιας
φτηνής πρόκλησης, δηλαδή "=0".

Δεν βλέπω κανένα θύμα και κανέναν θύτη -- δεν τους γνωρίζω καν
προσωπικά, δεν ξέρω αν πίσω από τον αποστολέα του πρώτου μηνύματος
υπάρχει κάποιο πρόσωπο.

Αυτό που συμβαίνει όμως είναι το εξής: διαβάζω μια *ψευτο-μάγκικη* και
φτηνή πρόκληση από τη μια και μια μη-χρήσιμη αντίδραση του Sergey (για
τον οποίο γνωρίζω ότι είναι υπαρκτό πρόσωπο, με συμμετοχή και δράση από
τα όσα μου λέει κοινός μας φίλος).

Τρέφω μεγάλη εκτίμηση για τον Sergey. Δεν θα μπορούσα άλλωστε να μην το
κάνω -- είναι πάντα παρών και έτοιμος να βοηθήσει. Ο ίδιος στο παρελθόν
αντέδρασε "με έναν τρόπο άξιο προς μίμηση" σε κάποια παρόμοια περίσταση
(κατά τη γνώμη μου). Δεν επικροτώ όμως σε καμία περίπτωση το προσωπικό
ξέσπασμα κανενός σε μια δημόσια λίστα.

Αυτό που θα πρέπει να γίνει κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι να
ενεργήσουν με αποκλεισμό οι διαχειριστές των λιστών -- κάτι που θα
έπρεπε να έχει γίνει και σε προηγούμενες  προσωπικές διενέξεις.

Αν' αυτού, αναλώνουμε το χρόνο μας σε όλα αυτά και οι διαχειριστές σε
φιλικές παρατηρήσεις ότι κάποια μηνύματα (άσχετα με τη συγκεκριμένη
συζήτηση) δεν σχετίζονται με τη "θεματική" της λίστας.

Αυτό εννοώ ως *ώριμη συλλογική αντίδραση*.

Σ' ευχαριστώ και πάλι Σίμο.
Φιλικότατα, Νίκος

Υ.Γ. Βέβαια, με όλα αυτά που κάθομαι και γράφω αυτο-αναιρούμαι σε κάποιο
βάθμο: ενώ υποστηρίζω ότι πρέπει να αδιαφορήσω κάθομαι και γράφω... :-).
Δεν βρίσκω όμως άλλο τρόπο να υποστηρίξω το σκεπτικό μου με σαφήνεια.