[Thelug] OXI ALLO SPAM, OXI ALLO KARVOUNO!

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Mon Nov 24 19:07:27 EET 2008

Είναι άσχημο να κατεβάζουμε τη λίστα σε επίπεδο καφενείου. Όλοι μπορούμε
βρίσουμε, όλοι μπορούμε να χλευάσουμε... αλλά τι κερδίζουμε με αυτό;
[Αν σας αρέσει το βρισίδι (δικαίωμά σας είναι) τότε μπορείτε να δείτε
τις ταινίες του Οικονομίδη (Σπιρτόκουτο, Η ψυχή στο στόμα).]

Πρόκειται για μια *δημόσια λίστα*. Δεν είναι χώρος προσωπικών διενέξεων.
Σας παρακαλώ, αφιερώστε το χρόνο σας σε κάτι δημιουργικό.

Θερμή παράκληση σε όσους διαχειρίζονται/εποπτεύουν τις λίστες να
ενεργοποιηθούν και να περιοριστούν μηνύματα που μόνο απωθητικά είναι.

Ας επιβληθούν κάποιες ποινές σε όσους προσβάλλουν τα χρηστά ήθη, σε
όσους τραυματίζουν την δημόσια εικόνα της (των) λίστας (λιστών).

Μα είναι *τραγικά αστείο* αυτό που συμβαίνει. Από τη μια διαβάζω με
ικανοποίηση ότι *κάτι έγινε* σχετικά με το ζήτημα Ελλάδα / Microsoft, να
το προωθώ σε φίλους και γνωστούς (επειδή το θεωρώ σημαντικό) και από την
άλλη το πλούσιο νεοελληνικό λεξιλόγιο. Με όλο του το δίκιο θα μου πει ο
φίλος μου που του προώθησα μηνύματα από την λίστα, και τον προσκάλεσα να
έρθει σε επαφή: μα τι είναι αυτό που μου έστειλες; Με αυτά χάνεις το
χρόνο σου.

Για ό,τι αξίζει, πάντα έβρισκα/βρίσκω ενδιαφέροντα τα μηνύματα που
στέλνει ο Sergey. Και αν είναι κάτι που είναι *ενοχλητικό* μπορώ να το
σβήσω. Αν υπάρχει πρόβλημα με πραγματικό spam (διαφημίσεις και ό,τι άλλο
ψεύτικο) ας γίνει κάτι από τους διαχειριστές.

Είναι *spam* αυτά που στέλνει ο Sergey;
Όχι.- Δεν μας αρέσουν; Μπορούμε να τα σβήσουμε.

Είναι *spam* αυτά που στέλνει ο Sergey;
Ναί. Ωραία, ας το συζητήσουμε δημόσια και ας γίνει κάτι.

Δεν έχουμε όμως ανάγκη από *πανέξυπνο* λεξιλόγιο και ύφος. Αυτό (πρέπει
να) ισχύει για όλους.

Νίκος