[Thelug] Thelug Site Update - Ανοιχτή Πρόσκληση

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Nov 13 14:08:52 EET 2008

Boukouvalas Kostas wrote:
> ??? site ??? ?????? ??? ????? ????? ?????? ???????:
>
> ? ??????????? ??? ?? ??? look ??? ???????????
Poly kalo!

Kapoia stigmi as kanei kapoios to eksis:

Me mia fotografiki (oxi kinito!):
* Apo to idio peripoy shmeio opoy bgalate tis yparxoyses fotografies apo to
ergasthrio bgalte mia san ayth poy koitas th kamera (4h apo to telos).
Shmadepse kapoy sth gonia toy toixoy sto bathos (ekei poy einai h kitrini
sakoyla).
* Sth synexeia kane ena mikro bhma deksia (peripoy 10 ektatosta) *XORIS* na
katebaseis th kamera oste na minei oso ginetai sto idio ypsos kai bgale
mia 'idia' fotografia, shmadeyontas sto idio *AKRIBOS* shmeio.
* Ystera shkwse thn fwtografikh mhxanh peos ta panw, peripou 10 ekatosta, *XWRIS*
na metakinh8eis, wste na meinei oso ginetai sto idio shmeio allazontas mono ypsos,
kai bgale mia 'idia' fwtografia, shmadeyontas sto idio *AKRIBWS* shmeio.
* Meta kane ena mikro bhma aristera (10 ekatosta arkoun), *XWRIS* na metakinhseis
thn kamera pros ta katw, kai bgale akoma mia fwtografia, shmadeyontas *KSANA* to
arxiko shmeio stoxehshs.

Kane to idio kai gia thn aristerh meria me kapoio stathero shmeio sto bathos.

Ean exete oreksh kante to kai se alla shmeia / alles optikes gonies.

Steilte tes moy kai se 10' tha exo etoimh apo mia 4D (stereo) fotografia toy
xoroy h opoia tha fainetai teleia apo ekswghinous me tetradiastath orash kai tria
matia poy forane mple/kokkina/prasina gyalia san ayta :

http://www.jewellersequipment.co.uk/eyeglasses/TTMG.JPG