[Thelug] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

rizitis elahistos at yahoo.gr
Tue Oct 28 20:37:50 EET 2008

O/H Simos Xenitellis έγραψε:

> Αυτό που μπορώ να φανταστώ με το OpenOffice.org είναι ότι υπάρχουν
> χρήστες που προσπαθούν να το χρησιμοποιήσουν, αλλά κολλάνε στην αρχή
> σε κάτι βασικό, κάτι που τους κάνει να γυρίσουν πίσω σε άλλο
> λογισμικό. Δηλαδή, το ζήτημα που βλέπουμε με τους χρήστες που έβαλαν
> πρόσφατα μια διανομή, αντιμετωπίζουν κάποια μικροπροβλήματα, και όταν
> τους βοηθήσεις λίγο στο σημείο αυτό, καταφέρνεις να τους διατηρήσεις
> για πολύ καιρό.
>
> Η ιδανική «λύση» θα ήταν να είχαμε την μορφή υποστήριξης που έχουμε
> καταφέρει με το ubuntu. Από την οπτική γωνία του τυπικού χρήστη,

> [...]
Από την συζήτηση μέχρι τωρα έχω καταλάβει ότι υπάρχουν 3-4 σοβαρές
προσπάθειες στην Ελλάδα για το ΟΟο.
Σε διάφορα επίπεδα ,μετάφραση ,  υποστήριξη , κτλ.
Νομίζω ότι το θέμα όπως το "συγκέντρωσε" ο Σίμος στο παραπάνω μήνυμα
είναι ένας βασικός μπούσουλας , του τι περίπου τρέχει στην  Ελλάδα με
τους χρήστες ή τους υποψήφιους χρήστες του ΟΟο.
Και του πως περίπου μπορεί η κοινότητα/τες να οργανωθεί καλύτερα ή
μάλλον να συγκεντρώσει τις διάσπαρτες δυνάμεις της για να βοηθήσει το
Ελληνικό ΟΟο.
Προσωπικά αυτό βλέπω σαν την καλύτερη κίνηση.
Αν είναι δηλαδή δυνατόν να συγκεντρωθεί το έργο των 3-4 σοβαρών
προσπαθειών που έχουν γίνει μέχρι τώρα, και που συνεχίζονται από ότι
φαίνεται, μέσα από ένα κοινό site,forum,mail list. τα οποία θα παρέχουν
λήψη, τεκμηρίωση, υποστήριξη, κτλ,  στα ελληνικά.
Δεν ξέρω αν είναι εφικτό να ενώσουν την προσπάθεια και την εμπειρία τους
οι 3-4 αυτές προσπάθειες, ίσως και να μην είναι... απλά είναι μια σκέψη.

-r

υγ. δεν γράφω φιλικά πάντα γιατί θα με κράξει ο Θάνος πάλι.. :-)