[Thelug] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Mon Oct 27 17:34:35 EET 2008

Καληπέρα στην ομάδα.

Μήπως αν το ενσωματώναμε στο ubuntu forum? Ξερω οτι δεν ειναι σωστο αλλα
επειδη ειναι κομματι του λειτουργικου να ανοίγαμε μια κατηγορία οπως το
Gnome και το KDE?
Μια γνώμη λέω.

Ευχαριστώ.

Στις 27 Οκτώβριος 2008 11:46 πμ, ο χρήστης Kostas Papadimas
<pkst at gmx.net>έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering