[Thelug] [Δημόσια Λίστα Thelug] Νέος χρήστης, πρόβλημα με install του Ubuntu (Hardy Heron)

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Fri Oct 24 21:58:08 EEST 2008

Στις 22 Οκτώβριος 2008 11:24 πμ, ο χρήστης <planeshifter at yahoo.com> έγραψε:

> Ο/Η Βαγγέλης Κουφουδάκης έστειλε μήνυμα
> χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας
> στη σελίδα http://thelug.gr/?q=contact .
>
> Γειά χαρά!
> Προσπαθώ εδώ και κάτι μέρες να κάνω install
> την έκδοση 8.04.1 και μου παρουσιάστηκαν
> κάποια (μυστήρια) προβλήματα- δεν είμαι
> άσχετος απο pc γενικά, αλλά απο linux ναι,
> και μιας και ζώ στην θεσσαλονίκη είπα να
> δοκιμάσω εδώ.
> Κατέβασα το desktop cd για 386, τόσο απο ftp όσο
> κι απο torrent- με όποιο πρόγραμμα κι αν
> προσπάθησα να κάνω md5 hash check, για το ίδιο
> αρχείο τα αποτελέσματα είναι κάθε φορά
> [...]

Υπάρχει η περίπτωση το αντιγραφικό σου να κάνει εσφαλμένη εγγραφή.
Δοκίμασε με άλλης μάρκας δισκάκια.
Επίσης μπορείς να κάνεις δοκιμαστική εγκατάσταση σε εικονική μηχανή:
http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads
για να τσεκάρεις αν το πρόβλημα βρίσκετε εκεί.
Τέλος δοκίμασε και το πρόγραμμα που αναφέρετε εδώ (
https://help.ubuntu.com/community/BurningIsoHowto) για την εγγραφή του iso.

Αν δεις τελικά οτι το CD είναι εντάξει, τότε άρχισε να ψάχνεις το hardware
σου...

ΥΓ:Αν μπορείς δώσε και μια εικόνα όπου φαίνεται το προβλήμα.

--
#  "kotsifi":because all of us we are infrequent birds :P #