[Thelug] Εργαστήριο Thelug

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Fri Oct 24 13:12:35 EEST 2008

Στις 24 Οκτώβριος 2008 12:41 μμ, ο χρήστης Tsabolov Sergey
<econlab at uom.gr>έγραψε:

>  Από εβδομάδα θα βάλουμε και άλλα από την άλλη μεριά και τότε θα βγάλω και
> καλύτερες φωτογραφίες ίσως και βίντεο .
>
> O/H Stavros Temertzidis έγραψε:
>
> Πολύ καλή δουλειά, μπράβο... Τώρα μάλιστα... Τώρα μοιάζει με εργαστήριο!!!
> Κρίμα που δεν είμαι κοντά για να σας βοηθάω... Τραβάτε όλο το "λούκι" μόνοι
> σας.
>
> --
> 10 PRINT "HELLO WORLD!"
> 20 GOTO 10

Μπράβο!!!
Πολύ ωραία τα τραπεζάκια και ο τρόπος που τα τοποθετήσατε ;-)
Μην ξεχάσετε να αφήσετε και ένα τραπέζι ελεύθερο για να καθόμαστε πιο άνετα
στις συναντήσεις χωρίς να κινδυνεύει να πιει καφέ ή μπύρα κανένα PC.

Όταν πάτε για τα υπόλοιπα περιμένω ειδοποίηση για να βοηθήσω :-)

--
#  "kotsifi":because all of us we are infrequent birds :P #