[Thelug] Ωράριο Λειτουργία LAB TheLUG

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Thu Oct 2 11:13:31 EEST 2008

Quoting g00fy at freemail.gr:

> Θα ήθελα να αναφερθώ στο ωράριο ή ποιές ώρες θα είναι ανοιχτό το
> εργαστήριο το Σαββατοκύριακο λόγο λειτουργίας της Infosystem.
> Πρότασή μου είναι να συσταθούν εναλλάξ ομάδες που θα δέχονται τον
> κόσμο που ενδεχομένως θα είναι εκεί απο άλλες πόλεις και απο
> περιέργεια θα ήθελαν να το επισκευθούν. Καλό θα ήταν, να είναι
> ανοιχτά και τις δύο ημέρες (Σάββατο Κυριακή). Αν είναι δυνατόν και
> όλη μέρα. Να ενημερώσουμε στα φόρουμ και στις λίστες τον κόσμο, και
> καλή μας αρχή. Επίσης, αν μπορούν να υπάρξουν και μπλοκάκια
> είσπραξης (τυπικά) αν θελήσει κάποιος να συνεισφέρει εκείνη την ώρα
> [...]

Γνώμη μου πως αυτό είναι αρκετά δύσκολο να γίνει δεδομένου ότι
Χρήστος, Νίκος, και Σέργιος θα ασχολούνται με την έκθεση. Εγώ πάλι δε
βρίσκομαι στη πόλη. Είναι καλή ιδέα πάντως η παράλληλη λειτουργία
αρκεί να συνοδεύεται από αρκετή προσοχή του Lab (γιατί μιλάμε για
προσέλευση άγνωστων ανθρώπων - ποτέ δε ξέρει κανείς τι μπορεί να
συμβεί). Αν θα γίνει η όχι είναι θέμα δυνάμεων και συνεννόησης.

Το δεύτερο σχετικά με τα μπλοκάκια δε μου αρέσει καθόλου. Τι και ποιος
θα κρατάει λογαριασμό κλπ. Όποιος θέλει να συνεισφέρει, έχουμε
ανεβάσει στο site τον αριθμό του κοινού λογαριασμού που φτιάξαμε χθες.
Ας γίνουν καταθέσεις εκεί, σύντομα πιστεύω (εντός της επόμενης ή της
μεθεπόμενης βδομάδας) θα έχουμε και paypal κουμπάκι.