[Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή

nikos roussos nikos at hellug.gr
Fri Sep 26 15:10:31 EEST 2008

On Fri, 26 Sep 2008 12:12:53 +0300
The_Mentor <the.mentor at gmx.com> wrote:

> δηλαδή υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει πως ο επιχειρηματίας (μικρός ή
> μεγάλος) ενδιαφέρεται να βάλει το banner του στο lab της Thellug και όχι
> στην infosystem...
> Το lab της Thellug έχει μεγαλύτερο watch-ability απο την infosystem?

αν ήμουν επιχειρηματίας θα προτιμούσα μια διαφήμιση σε σημείο που θα υπάρχει
συνεχώς παρά σε ένα πρόσκαιρο σημείο, έστω και με υψηλό watch-ability. αλλά
νομίζω δεν είναι η λίστα ο χώρος να συζητήσουμε για την κοινωνιολογική
επίδραση της διαφήμισης μέσω της επανάληψης.

ο λόγος που το ανέφερα είναι για να ρωτηθεί η εταιρία μήπως προτιμά να
διαφημιστεί με κάποιο τρόπο στο lab.

> και αυτό με τις χορηγίες που δεν θέλετε να βρεθείτε εκτεθειμένοι εννοείς
> πως έχετε κάνει συμφωνίες ακόμα και για την θέση και μέγεθος της
> διαφήμισης των χορηγών σας;

ίσως δεν ήμουν αρκετά σαφής. θα είναι μεγάλο λάθος αν προβάλουμε με τον
ίδιο τρόπο μια εταιρία που μας δωρίζει ένα pc και την εταιρία που μας
χορηγεί όλο το περίπτερο. η κάθε χορηγία παίρνει την προβολή που της
αναλογεί. νομίζω πως είναι κάτι παραπάνω από προφανές το γιατί.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3