[Thelug] Infosystem και άλλα

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Fri Sep 26 10:40:07 EEST 2008

Χρήστο, συγγνώμη που δεν ακολουθώ το νήμα, αλλά θέλω να συμπεριλάβω
και άλλα θέματα εκτός της Infosystem.

Θα δώσω μια καταληκτική απάντηση σε όσα ειπώθηκαν για "σύλλογο", για
"δωρεές", για "χορηγούς" κλπ με την ιδιότητα μέλους του HELLUG αλλά
και της Ομάδας Διαχείρισης Linux Lab Θεσσαλονίκης.

Ως μέλος της Ομάδας Διαχείρισης Linux Lab Θεσσαλονίκης:

ο 1ον. Σύλλογος δε θα γίνει, τουλάχιστον για τα επόμενα 2-3 χρόνια.
Μπορείτε, αν θέλετε, να κάνετε υπομονή ώστε να κυλήσει αρκετό νερό στο
αυλάκι το οποίο μπήκε μόλις πρόσφατα. Οι λόγοι αν θέλετε τους
συζητούμε από κοντά στο Εργαστήρι. Η εμπειρία πάντως δείχνει πως αν
δεν έχεις τις βάσεις να ξεκινήσεις το σύλλογο, δηλαδή α) τα χρήματα β)
την έδρα γ) τη μηχανοργάνωση δ) το απαραίτητο "προσωπικό" - δε το
κάνεις. Προς το παρόν δεν υπάρχει τίποτε από τα παραπάνω και γι' αυτό
δεν υπάρχει και σύλλογος (Thelug). Αυτό και τέλος.

Ως μέλος του HELLUG

ο 2ον. Για τη χορηγία και τη δωρεά του υπολογιστή για την Infosystem
λυπάμαι που έγιναν λάθος συνεννοήσεις και δε μου άρεσαν καθόλου οι
φράσεις που εκτοξεύθηκαν (γκουχ, γκουχ). Τι πιο καλό να δώσει ο κύριος
Τεμερτζίδης το τηλέφωνο του ανθρώπου που θέλει να κάνει τη δωρεά, στον
κύριο Ρούσσο και από εκεί και πέρα να τα βρουν ή να μη τα βρουν μόνοι
τους; Από τη στιγμή που νομικά αυτός που έχει την ευθύνη της
Infosystem είναι ο HELLUG και όλες οι άλλες κοινότητες (Ubuntu-gr
Thelug) απλώς βοηθάνε οποιαδήποτε συνεννόηση θα πρέπει να γίνει με το
HELLUG. Τώρα, αν πρίν ή μετά την έκθεση θέλει κάποιος να δώσει κάποιο
υπολογιστή στο Lab ας τον φέρει ή ας πει "αυτός ο υπολογιστής να πάει
στο lab". Γιατί μπλέχτηκαν τα πράγματα δεν μπορώ να καταλάβω. Για το
banner;

ο 3ον. Τους κλασσικούς μουσαμάδες που χρησιμοποιούμε στην έκθεση - ναι
αυτόν με την κλειδαριά και τους άλλους - θα τους ανεβάσω εγώ
Θεσσαλονίκη καθώς προχθές βρέθηκα στο Εργαστήρι της Καλλιθέας και τους
πήρα για να βάλω και εγώ ένα χεράκι στις μεταφορές και τα κουβαλήματα.
Απλά το γράφω γιατί στην ουσία είναι μια μικρή πρωτοβουλία και οφείλω
νομίζω να ενημερώσω. Θα τους πάω την Κυριακή στο Εργαστήρι της
Θεσσαλονίκης και από εκεί μπορεί κάποιος που έχει κλειδί - ο Σέργιος ή
ο Χρήστος να τους πάει στην έκθεση.

Ως μέλος της Ομάδας Διαχείρισης Linux Lab Θεσσαλονίκης:

ο 4ον. Νίκο, υπάρχουν άπειρα cd από το Ubuntu-gr στο Εργαστήρι της
Θεσσαλονίκης τα οποία δεν ξοδεύτηκαν στο Software Freedom Day. Αυτά
ήταν αρχικά 200. Μπορεί ο σύλλογος να πάρει τα περισσότερα απλά αυτά
που βρίσκονται πάνω στο στατό στη βιβλιοθήκη μαζί με τα φυλλάδια του
HELLUG, πιστεύω πρέπει να παραμείνουν εκεί για να έχουμε να δίνουμε
στους επισκέπτες. Τα άλλα στη βαλίτσα Travel-Plan πάρτε τα (χωρίς τη
βαλίτσα ε;)

Ως moderator της λίστας

ο 5ον. Παρακαλώ όλους να γράφουν στη λίστα α) ελληνικά β) με σωστή
διάταξη παραγράφων.

Ως μέλος του HELLUG

ο 6ον. Έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις για τη λειτουργία και την
οργάνωση του Εργαστηρίου-Έδρα της Καλλιθέας αλλά δεν είναι η κατάλληλη
στιγμή. Απλά το αναφέρω για να μη το ξεχάσω.