[Thelug] [Fwd: Re: Infosystem χορηγία υπολογιστή]

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Fri Sep 26 00:01:36 EEST 2008

Πρώτα να ξεκαθαρίσω ότι οι εικασίες περί διασπαστικών κινήσεων και άλλων
βλέψεων είναι αστείες και δεν θα μπω καν στον κόπο να τις σχολιάσω...

Για το αν μπορεί να γίνει ένα τοπικό LUG σύλλογος και εάν μπορεί να
κρατηθεί, αυτό άστο να το διαπιστώσουμε οι ίδιοι μας. Εγώ στα πλαίσια της
δημοκρατίας που μας διακρίνει έκανα μια πρόταση στα μέλη του Thelug για
σύσταση συλλόγου. Εάν τελικά δεχθούν την πρότασή μου και προχωρήσουμε έχει
καλώς. Εάν διαφωνίσουν δεν τρέχει τίποτα.

Και πρότεινα τη δημιουργία συλλόγου για να έχει το Thelug μια μεγαλύτερη
δυναμική, να μπορεί να παρουσιάζεται ως σύλλογος και να διεκδικεί
περισσότερα πράγματα από τον εμπορικό κόσμο και την τοπική αυτοδιοίκηση.

Δεν πρότεινα τη δημιουργία συλλόγου για να "πολεμήσουμε" ή "να διαλύσουμε"
το "κακό Hellug". Όποιος πιστεύει ότι δημιουργώντας σύλλογο του Thelug
σφετεριζόμαστε θέσεις και αξιώματα του Hellug είναι βαθιά νυχτωμένος, για να
μην πω τίποτα άλλο.

Όσον αφορά το θέμα του banner δυστυχώς έκανα το λάθος και είπα συγκεκριμένες
διαστάσεις (2X1). Παρ' όλο που διόρθωσα αυτό το λάθος στα επόμενα μου mail
ζητώντας να μου πείτε εσείς τη διάσταση, εσείς εμμένετε να κολλάτε στις
λέξεις και συνεχίζετε να επικαλείστε ότι το banner 2Χ1 είναι μεγάλο και γι'
αυτό αρνηθήκατε.

Γιατί δεν με ενημερώσατε εξ' αρχής ότι έχετε χώρο χορηγών και ότι το banner
του χορηγού πρέπει να είναι τόσο επί τόσο;
Αντ' αυτού μου αναφέρατε ότι από υπολογιστές είναι όλα εντάξει και ότι δεν
χρειάζονται άλλοι, αδιαφορώντας ότι ο συγκεκριμένος
υπολογιστής θα διατεθεί μετά το πέρας της έκθεσης στο εργαστήριο του Thelug.

Ο χορηγός δίνει όμως τον υπολογιστή μόνο σε περίπτωση ανάρτησης banner. Και
όχι του banner 2Χ1 όπως είχα πει στην αρχή αλλά με τη
διάσταση που θα μου δίνατε εσείς όπως έγραψα στα επόμενα mail στη λίστα.
Οπότε υπήρχαν δύο επιλογές: Να αναρτηθεί το banner με διάσταση δικής σας
επιλογής ή να απορριφθεί η χορηγία με αποτέλεσμα να χαθεί το μηχάνημα για το
Thelug.

Και εσείς τι επιλέξατε; Το δεύτερο... Και έτσι ένας υπολογιστής καινούργιος
διπλοπύρηνος και σύγχρονος που θα ήταν υπερπολύτιμος για το εργαστήριο του
Thelug έκανε "φτερά"...

Και μετά μου λέτε για κοινότητες και συλλογικές προσπάθειες... Να γελάσω ή
να κλάψω;

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10