[Thelug] Hi!

-=TNT=- kostastnt at gmail.com
Thu Sep 25 12:42:24 EEST 2008

Επειδή είμαι κάτοχος ενός Macbook σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραία ιδέα να
φαίνεται στην infosystem και ένα "προιόν της Apple" που τρέχει Linux! Το
macbook μπορώ να το παραχωρήσω για τις ημέρες τις έκθεσεις για να είναι στο
περίπτερο... Αν κάποιος ξέρει και έχει την διάθεση (χρόνο πιο πολύ, γιατί
διάθεση έχετε όλοι!) και μπορεί να περάσει κάποια διανομή linux θα του το
δώσω να ασχοληθεί για να είναι έτοιμο μέχρι την έκθεση...

ΥΓ. Απλά είναι μια ιδεά που μου ήρθε για να φανεί στο περίπτερο ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ
μπορούν να τρέξουν Λίνουξ...

ΥΓ2. Έχω και έναν αποκωδικοποιητή δορυφορικής με linux... Αν μπορεί να σας
φανεί χρήσιμος πείτε μου!