[Thelug] Εκδήλωση για την Ημέρα Ελεύθερου Λογισμικού (SFD) 2008 στη Θεσσαλονίκη

Thomas Agorastoudis tomagor at gmail.com
Sat Sep 13 03:38:32 EEST 2008

πάγκος, ρεύμα, ίσκιος για να φαίνονται οι οθόνες (καλό θα ήταν κάτι σε μαύρο
περίπτερο αας πώ για να φαίνονται..)
αφίσες και οδηγίες κατεύθυνσης στους δρόμους;

κάτι σε καπελάκι;
κάποιο μαιλ στα σχολεία τις σαλονίκης και του νομού για επίσκεψη?
για το μαιλ στα σχολεια αρκεί να το στείλετε στην δευτεροβάθμια/προτωβάθμια

όσο για ιντερνετ δεν είναι και τοοοοοσο απαραίτητο...
δε νομίζω να έχετε ψδ με υλικό, θα χρειαστούνε πολά..

και 12 ώρες είναι πολλές...
οπότε χρειάζετε ο κατάλληλος εξοπλισμός κειτερινγκ!

κλπ κλπ

μή κολάτε στο ιντερνετ.. δώστε βάση στην παρουσία...
αφίσες να κάνετε για τις κολόνες!

Στις 12 Σεπτέμβριος 2008 8:03 μμ, ο χρήστης Tsabolov Sergey
<econlab at uom.gr>έγραψε:

>  Αν τελικά κάτι υπάρχει γράψε για να ξέρουμε .
>
> Ευχαριστώ .
>
> O/H Socrates Alichanides έγραψε:
>
> Έχω ένα παλιό AP, το οποίο χρησιμοποιούσα για το twmn αλλά δεν ήταν και
> πολύ σόι. Εν ανάγκη μπορώ να ξηλώσω το client που έχω τώρα για το twmn, ένα
> dlink 810+ (ή μήπως 800+ ?).  Την  κεραία δυστυχώς δεν μπορώ να την κατεβάσω
> (πολύ μανούρα). Θα προσπαθήσω να περάσω σήμερα από την πλατεία να κάνω ένα
> wardrive να δω τι παίζει.
>

> Petros Zolotas wrote:> Όχι, τα modem router δεν κάνουν>> 2008/9/12 Tsabolov
> [...]

Αγοραστούδης Θωμάς Καθηγητής Πληροφορικής.