[Thelug] Ψηγείο.

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Wed Sep 10 10:56:55 EEST 2008

Πολύ ωραία!!! Είναι μικρό ή μεγάλο ψυγείο; Αν είναι μεγάλο ( :S ) ίσως
να μη χωράει στο lab, αλλά αν είναι μικρό σίγουρα μπορούμε να
κανονίσουμε κάποια στιγμή να το μεταφέρουμε. Εν αναμονή προς το παρόν.
Αν δε, υπάρχει κάποιος με μεταφορικό μέσο που ενδεχομένως μπορεί να
βοηθήσει και διαβάζει τη λίστα δεν υπάρχει λόγος καθυστέρησης. Απλά
συνεννοηθείτε με το Νίκο, το Σέργιο ή το Χρήστο που επίσης έχουν
κλειδιά από το χώρο. Ελπίζω να το χωράει ο ανελκυστήρας γιατί παρ' όλο
που είναι ανθεκτικός δεν έχει και την πιο μεγάλη είσοδο...