[Thelug] ΕΡΤ - Οπτικοακουστικό Αρχείο-Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα Linux/Unix

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Tue Sep 2 16:35:23 EEST 2008

Λιπον έχω να αναφερώ με χαρα ότι ακόμη ενα συστημα που ήτανε σχεδιαστει
να λειτουγει μόνο με MS winblows έχει πέσει

στα πύρα τον χρήστων του Λίνουξ είναι

ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ONLINE ΕΡΕΥΝΩΝ & ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ INTRASTAT

Δεν έχει σημασία άλλα κάποιος επαγγελματίας που του έχω εγκαταστήσει
Ubuntu στο μαγαζί εδώ και καιρό τους παραπονέθηκε ότι δεν μπορεί να
κάνει δήλωση και δεν λειτουργεί το σύστημα με Firefox + Linux , του
είχαν πάρει τηλέφωνο   και ενημέρωσαν ότι σε σύντομο χρονικό   διάστημα
θα λειτουργεί και με άλλα OS+browsers και είχαν αναθέσει την δουλεία στο
ΠΑΝΕΠ.Πατρών από ότι ξέρω , και τώρα με ένα μικρό τεστ που έκανα βλέπω
ότι λειτουργεί και ενημερώνει τι λειτουργικό σύστημα έχεις και τι browser :

*ΠΡΟΣΟΧΗ: *Μας επισκεφτήκατε με *Firefox* έκδοση *3* που τρέχει σε
*Linux i686*.
Το on-line σύστημα υποβολής δηλώσεων Intrastat έχει σχεδιαστεί ώστε να
καλύπτει τους περισσότερους φυλλομετρητές (web browsers) που υπάρχουν
στο διαδίκτυο. Για την ορθή χρήση του συστήματος, συνιστούμε να
χρησιμοποιείτε είτε τον Internet Explorer 7 (ελληνική έκδοση
<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9ae91ebe-3385-447c-8a30-081805b2f90b&DisplayLang=el>,
αγγλική έκδοση
<http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9ae91ebe-3385-447c-8a30-081805b2f90b&displaylang=en>)
είτε τον Mozilla Firefox 3.0 <http://www.mozilla-europe.org/en/firefox/>.

δείτε και την εικόνα
http://www.imageshack.gr/view.php?file=jv1zohsp0t8zi4gxejai.png

Τι θέλω να πω με αυτό , ότι ανεξαρτήτως αν είμαστε πολύ η όχι ,
υπάρχουμε και δεν μπορούνε να μας αγνοήσουν όσο και να θέλανε , αν ήτανε
ένας που είπε στο  ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  ότι δεν
λειτουργεί  με αυτό που έχει τότε από ένα άτομο έγινε αν και δεν έχει
σημασία ένας η όχι σημασία έχει ότι ότι μάλλον κατάλαβαν ότι δεν γίνεται
να αγνοείς τους χρήστες , σήμερα είναι ένας αύριο μπορεί να είναι πολύ .

Εδώ είναι ένα ακόμη παράδειγμα όπως και με κτηματολόγιο ότι μας ξέρουν
και άρχισαν να μας υπολογίζουν .

O/H Dimitris Diamantis - ftso έγραψε: