[Thelug] Εκδήλωση για την Ημέρα Ελεύθερου Λογισμικού (SFD) 2008 - Οργάνωση & Συμμετοχή

rizitis elahistos at yahoo.gr
Fri Aug 29 22:52:27 EEST 2008

O/H Kostas Boukouvalas έγραψε:
> Φέτος θα μπορούσε και η ομάδα της Θεσσαλονίκης
> (http://www.labthess.nicethings.gr) να οργανώσει ενδεχομένως κάποιο SFD
> ακόμα και αντί της Αθήνας, ώστε να εξοικονομήσει χρήματα και πόρους ο
> HELLUG, δεδομένων των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Απλά
> επειδή εγώ εκείνη τη περίοδο ενδέχεται να έχω εξεταστική θα αναλάβουν
> άλλοι την διοργάνωση και το συντονισμό της προσπάθειας. Είναι μια ιδέα όμως.

παιδιά υπάρχει η πρόθεση να τυπωθούν  1000  φυλλάδια από την κοινότητα
του ubuntu και να μοιραστούν στις εκδηλώσεις, υπάρχουν τα χρήματα , ο
μακετίστας , το τυπογραφείο όλα κανονισμένα!
το πρόβλημα είναι η ύλη που θα μπει στο φυλλάδιο, παρακαλώ πολύ
επισκεφτείτε  το σχετικό  σύνδεσμο όσοι έχετε κείμενα ή φώτος να
προτείνεται, διότι τα χρονικά περιθώρια στενεύουν επικίνδυνα...

http://ubuntu.opengr.net/viewtopic.php?f=34&t=692&p=8220#p8220