[Thelug] [Δημόσια Λίστα Thelug] Ελλινικά στο Φόρουμ

Sergey Tsabolov econlab at uom.gr
Wed Aug 27 11:47:08 EEST 2008

σχεδόν όλα τα μινύματα τα 90 % τον μινύμάτων είναι γραμμένα ελλινικά
κανονικά

Επίσης αν δεις τα κυριότερα φόρουμ περί τεχνολογίας π.χ. adslgr.com ,
techteam.gr , ubuntu.opengr.net άλλα και άλλα πουθενά δεν επιτρέπεται να
γράφονται τα μηνύματα σε greeklish εκτός αν υπάρχει πρόβλημα με ελληνικά
, για αυτό θα ήτανε καλό να ακολουθήσουμε και στην thelug.gr και την
ίδια τακτική .

Αν είναι δύσκολο για κάποιον να γράφει μπορώ εγώ να προτείνω διάφορους
τρόπους έλεγχου ορθογραφίας .

Όταν προσπαθούμε να δώσουμε στον απλή χρήστη την δυνατότητα να καταλάβει
ότι Λίνουξ είναι καλύτερο πως να το δει αν τα μηνύματα στο φόρουμ π.χ.
που θα δει δεν θα είναι γραμμένα ελληνικά , ξέρετε τι θα πει Α δεν έχει
ελληνικά ?

Όχι θα πεις έχει , ναι θα πει εκείνος γιατί τότε τα μηνύματα δεν είναι
γραμμένα δεν την έχουν άρα δεν θα έχω και εγώ , απλή απάντηση θα είναι
τι να το κάνω  αν δεν μπορώ να γράψω ελληνικά .

Αυτά από μένα .

Υ.Γ. και Κανόνες του Φόρουμ του Hellug http://forum.hellug.gr/b27/forum/0/

O/H Frozen έγραψε: