[Thelug] Γενική Πρόοδος-Ενημέρωση

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Fri Aug 22 11:43:55 EEST 2008

Αντιγράφω από το site της ομάδας:

Την Παρασκευή 22 Αυγ, το εργαστήριο θα είναι ανοιχτό το πρωί
10:30-12:00 και το
απόγευμα 17:30-20:00.

Αυτό το πρόγραμμα ενδέχεται να ισχύει γενικώς αλλά αυτό θα το
κανονίσουν ο Νίκος και ο Σέργιος με κατάλληλες ανακοινώσεις στο site.
Εγώ έχω να σημειώσω πως έχει γίνει πρόοδος με τη DSL σύνδεση και
σύντομα θα είναι διαθέσιμη στο lab, ελπίζουμε όσοι υπεσχέθησαν τη
χρηματοδότησή της να τηρήσουν το λόγο τους ;-)

Επίσης υπάρχει μια ανάγκη για ένα ψυγείο μικρό όποιος διαθέτει κάποιο
και δε το χρειάζεται ας συνεννοηθεί μέσω της λίστας για να περάσει
κάποια στιγμή από το lab. Ή όποιος έχει λεφτά ας μας αγοράσει ένα!!!
Επίσης, χρειάζονται μερικά χέρια για σκληρές δουλειές - καθαρισμός
πατώματος κλπ όποιος έχει το κουράγιο να βοηθήσει ας περάσει τις ώρες
που είναι ανοιχτό το εργαστήρι...

Τα λέμε