[Thelug] Σχετικά με μικρο-έπιπλα

-=TNT=- kostastnt at gmail.com
Tue Aug 5 15:39:32 EEST 2008

Επειδή είμαι στην διαδικασία της μετακόμισης, πιθανόν να μου περισσεύει ένα
τραπεζάκι υπολογιστή και ένα μικρό γραφειάκι... Επειδή όπως είπα τώρα
μετακομίζω αν δω ότι δεν χωράνε τα φέρνω στο εργαστήρι.
ΥΓ. Είναι εύκολο να γίνει ένα blog (ή οτιδήποτε άλλο) που απλά θα λέει ποιός
θα είναι στο εργαστήρι ποιές ώρες? Όταν κάποιος που έχει κλειδί θα πηγαίνει
στο εργαστήρι, απλά να γράφει ότι θα πάει την τάδε ώρα... Πιστεύω είναι μια
καλή λύση για τώρα που είναι αρχή.
Στις 5 Αύγουστος 2008 3:33 μμ, ο χρήστης Kostas Boukouvalas <
quantis at hellug.gr> έγραψε: