[Thelug] katastatiko

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Tue Aug 5 14:10:31 EEST 2008

O/H Frozen έγραψε:
> Giayto akrivws pistevw pws tha eprepe na yparxei ena katastatiko.
> Gia na einai ksekatharo oti oloi gnwrizoun k einai sumfwnoi me ton
> logo leitourgeias tou ergasthriou kathws k to skopo ths yparkshs tou
> TheLUG, k einai etoimoi toulaxiston oson afora thn ypodoxh ki oxi thn
> ypodomh, na ypodexthoune kosmo.
>
> Mhpws tha eprepe h omada diaxeirishs na organwsei kati san katastatiko
> peri autou?

Καταστατικό δε μπορεί να υπάρχει. Αυτό που μπορεί να υπάρχει είναι
γενικοί κανόνες συμπεριφοράς και λειτουργίας μέσα στο εργαστήρι. π.χ. α)
Δεν καπνίζουμε παρα μόνο στο μπαλκόνι. β) Δε βάζουμε στη διαπασών τη
μουσική. γ) Δε παίζουμε με τον ανεμιστήρα.

Αυτό μπορεί να γίνει και θα γίνει με τον καιρό, απλά είναι τόσα τα
θέματα που πρέπει να τακτοποιηθούν, ώστε κάτι τέτοιο στα δικά μου μάτια
τουλάχιστον φαντάζει σαν διαδικαστική λεπτομέρεια. Αν έχεις χρόνο τώρα
που είναι Αύγουστος και έχεις κατά νου ορισμένους κανόνες λειτουργίας
που θα μπορούσαν να μπουν, γράψτους και στείλτους στη λίστα. Αλλιώς θα
μπορώ να το κάνω εγώ ή κάποιος άλλος ενδεχομένως αλλά σίγουρα θα αργήσει
- λίγο...