[Thelug] #TheLug-lab @ GRNet

Frozen frozen at nightmare.gr
Sat Aug 2 17:27:32 EEST 2008

Kalhspera,

Na enhmerwsoume gia osous asxolounte hdh me IRC kai GRNet sugkekrimena, oti
exoume anoiksei kanali me onoma #TheLug-lab k eiste euprosdektoi na mpeite
na mazeutoume siga siga sto kanali na yparxei k ena live chat..

Syntoma o Nikos tha exei etoimo to antistoixo applet gia to website k ton
euxaristoume gia auto, opote tha mporeite na mpainete apeutheias apo to
website mas xwris thn anagkh gia xrhsh kapoiou IRC Client.

Ean pali den asxoleiste alla tha thelate na riksete mia matia, mporeite na
anoiksete enan IRC Client ths epiloghs sas (eite XChat eite otidhpote
volevei ton kathenan), na epileksete ton server pou sas tairiazei analoga me
ton Internet Provider k thn polh/perioxh pou mpainete, apo to url
http://www.irc.gr/which.shtml

Kai epeita me thn entolh:   /join #Thelug-lab,#LinuxHelp
Tha mpeite sto kanali poy kaname gia to ergasthri, k sto LinuxHelp pou einai
kanali genikwn suzhthsewn k kuriws voitheias epanw sto Linux.

Gia thn wra mhn perimenete oti sto kanali tou ergasthriou ginete enas
panikos, eimaste 2 - 3 atoma alla eksou k to kalesma.. gia na mazeutoume
siga siga.. :-)

Kalh synexeia k kalo savvatokuriako se olous..
Proteinete eksormish se kontines paralies, k Deutera apogeuma stis 6 h wra
rantevou oloi sto ergasthri.

Kitsantas Fotis