[Thelug] Prosfora laptop

Frozen frozen at nightmare.gr
Tue Jul 29 16:29:10 EEST 2008

Kalhspera k pali,

Rixnontas mia matia proxeira sto spiti, exw to laptopaki pou einai se aristh
katastash (to mono oti thelei allagma h mpataria k etsi an einai ektos
revmatos xanei hmeromhnia/wra klp, alla me revma einai komple), 2 sklhrous
(enan Western Digital 40GB kai enan Maxtor 20GB) k ena hxosusthma (mh
fantasteite kati trelo, kaseta/radio/CD etsi gia thn diakosmish tou xorou
mias k einai h arxh..) k merika CD/DVD apo distros opws FreeBSD7.0 / 6.3 ,
Slackware 12 & PC-BSD 1.5.1..

Apo ekei k pera exw diafora pragmata apo hardware sthn akrh, alla thelei
psaksimo opote tha mou parei liges meres..

To provlima einai oti prwines wres doulevw. Den exw standar wrario men,
sunithws 9misi me oso paei to meshmeri analoga k epeita to apogeuma, giauto
k kalutera tha me voleve se apogeumatinh wra..

Ean oxi shmera, opote mporeite apla enhmerwste na einai estw kapoios ekei se
kanonismenh wra gia ena 10lepto na erthw na ta afhsw..

Kalh synexeia

Kitsantas Fotis